Hvilket tøj til nyfødt i August???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.800 visninger
6 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. maj 2016

JLRDP

Som overskriften lyder er jeg begyndt at spekulere på hvad tøj og body'er osv vi skal have med i hospitalstasken (og når vi kommer hjem)

Jeg har termin 31. august med mit første barn, og synes det er en svær tid at skulle vide hvilket tøj jeg skal have med i tasken til ham.

Er der andre der har termin omkring samme tid, og hvad pakker i til jeres nyfødte? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2016

Fru Ebied

Jeg skal have PKS den 24.08 og tager en heldragt, en tynd hue og en lille strik med.

Anmeld Citér

30. maj 2016

JLRDP

Andre??? 

Anmeld Citér

30. maj 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det kan være hedebølge eller efteråret kan starte tidligt. 

Jeg ville pakke til begge scenarier.

Anmeld Citér

30. maj 2016

Vik

Min datter er fra 9.09. Det er svært at gætte på hvordan vejr kommer til at være og om du få en varm baby. 

Jeg er fan af MarMar slå om bodyer. De er bare så lækre bløde og nemme og nogle leggings, og evt en tynd hue ( slik/uld da børn tit sveder i alm bomuld), det vil passe hvis det er varmt og hvis det bliver køligt kan man ta en strik over . Ville ikke købe så meget med korte ærmer måske 1-2 bodyer, ville anbefale at købe bare basic garderobe og når baby er født og du finder hvad fungere bedst for jer kan i købe resten. Ingen af mine børn kunne f.eks bruge heldragter

Anmeld Citér

30. maj 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
JLRDP skriver:

Som overskriften lyder er jeg begyndt at spekulere på hvad tøj og body'er osv vi skal have med i hospitalstasken (og når vi kommer hjem)

Jeg har termin 31. august med mit første barn, og synes det er en svær tid at skulle vide hvilket tøj jeg skal have med i tasken til ham.

Er der andre der har termin omkring samme tid, og hvad pakker i til jeres nyfødte? 

Havde godt nok termin sidst i juni, men det danske vejr taget i betragtning plus en dårlig forsommer, så havde vi pakket lidt af hvert. Det vi blev glade for at give hende på de første par dage var en natdragt. Den er løs og luftig i varmt vejr, men godt dækkende hvis der er lidt vind. Nu kørte vi i bil hjem, så det var ikke den største udfordring at komme hjem men det er jo noget nyt og specielt.

Nu snart 2 pr senere spekulerer jeg stadig næsten dagligt over hvad tøj der er passende til vejret.

Anmeld Citér

30. maj 2016

JLRDP

Tak for jeres svar  Det ender nok også med vi pakker lidt af hvert for at være på den sikre side, jeg synes bare det er sådan en svær årstid at gøre sig klog på hvad tøj der passer til den tid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.