C9 kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
9 svar
4 synes godt om
25. maj 2016

Guldet

Hej  

nogle der har været på det og hvad var jeres resultater??? Vil i anbefale det?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2016

FrkC

Følger lige med :) 

Anmeld Citér

25. maj 2016

Guldet

Bare helt okay! Håber der er nogle der vil dele deres oplevelse og erfaringer om det. Overvejer det nemlig, men synes det er mange penge! 

Anmeld Citér

25. maj 2016

PernilleogLouis

Jeg har prøvet det og det var fint - mit mål var at slippe af med sukkertrangen og det lykkes  

Anmeld Citér

25. maj 2016

Guldet

PernilleogLouis skriver:

Jeg har prøvet det og det var fint - mit mål var at slippe af med sukkertrangen og det lykkes  

Ok . Det er nemlig også det jeg gerne vil, ser det som et kickstart. Hvor meget tabte du dig? 

Anmeld Citér

25. maj 2016

PernilleogLouis

Guldet skriver:

Ok . Det er nemlig også det jeg gerne vil, ser det som et kickstart. Hvor meget tabte du dig? 

2,3 mener jeg - men havde ikke så meget af tag af - min veninde tabte 5.5

Anmeld Citér

25. maj 2016

LLT.

Jeg har selv prøvet den og er nu forhandler af den, jeg vil sige go for it og det er ikke kun fordi jeg er forhandler nu at jeg siger det, men det ville jeg også have sagt før 

Anmeld Citér

26. maj 2016

Guldet

LLT. skriver:

Jeg har selv prøvet den og er nu forhandler af den, jeg vil sige go for it og det er ikke kun fordi jeg er forhandler nu at jeg siger det, men det ville jeg også have sagt før 

Går det lidt ud på det samme som nupo? 

Anmeld Citér

27. maj 2016

LLT.

Guldet skriver:

Går det lidt ud på det samme som nupo? 

Har ikke prøvet nupo men er det ikke udelukkende pulver? På C9 får du rigtig mad også☺️

Anmeld Citér

27. maj 2016

lineog4

Har prøvet og det gjorde ikke noget godt for mig og jeg holdt det helt som jeg skulle. 

Jer har derimod nu i 3 uger spist fornuftigt og sundt, tabt 5 kilo (min krop har vidt trængt til det) og endnu bedre har fået energi, ingen dumme humør svingninger, smiler til verden. At få styr på de faste måltider, få blodsukkeret stabilt har været en gave, og den fik jeg ikke med c9

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.