Fantomspark??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
7 svar
5 synes godt om
25. maj 2016

JVF

For lige knap et år siden fødte jeg min datter ved kejsersnit. 

Inden for de sidste to uger har jeg næsten dagligt mærket noget der minder MEGET om de spark jeg fik fra maven omkring uge 20. De er meget tydelige og kan sagtens mærkes udenpå maven også. 

Det er virkelig, virkelig syret og jeg kan jo ikke helt lade være med at tænke mit.  Men jeg tog for en uge siden en bragende negativ test og fik min menstruation lige bagefter, så er ret overbevist om at der ikke ligger en 20+?-baby derinde og hygger sig  

Men det er da for vild en følelse med de 'spark' - andre der har prøvet det samme??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2016

Risse

JVF skriver:

Inden for de sidste to uger har jeg næsten dagligt mærket noget der minder MEGET om de spark jeg fik fra maven omkring uge 20. De er meget tydelige og kan sagtens mærkes udenpå maven også. 

Det er virkelig, virkelig syret og jeg kan jo ikke helt lade være med at tænke mit.  Men jeg tog for en uge siden en bragende negativ test og fik min menstruation lige bagefter, så er ret overbevist om at der ikke ligger en 20+?-baby derinde og hygger sig  

Men det er da for vild en følelse med de 'spark' - andre der har prøvet det samme??

Nu har jeg altså hørt at man ikke kan teste positiv i 2. Trimester... så hvis du er helt derhenne og endda mærker det uden på ville jeg bestemt ikke stole på en tisse test, der skal blodprøve til.

Jeg ville opsøge lægen 

Anmeld Citér

25. maj 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Mon ikke det blot er dine tarme som skaber sig lidt. Der er ganske naturligt.

Anmeld Citér

25. maj 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg fødte for over 5 år siden og oplever det stadigvæk. 

Anmeld Citér

25. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
JVF skriver:

Ååååh ja!! Min datter bliver snart 2 år, og jeg oplever det stadig af og til. Også uden på maven, fuldstændig som var det en baby! Men jeg er temmelig sikker på at der ikke er nogen baby 

Det er tarmene der skaber sig lidt ; )

Anmeld Citér

25. maj 2016

Diosa85

Risse skriver:

Nu har jeg altså hørt at man ikke kan teste positiv i 2. Trimester... så hvis du er helt derhenne og endda mærker det uden på ville jeg bestemt ikke stole på en tisse test, der skal blodprøve til.

Jeg ville opsøge lægen 

hun fik sin mens lige bagefter så tvivler nu også på der er noget og som 2. Gangs så ville maven med stor sandsynlighed også kunne ses nu. 

Anmeld Citér

25. maj 2016

Sedigfor

Jeg oplever det meget tit, kan mærke det uden på og er altså ikke gravid.

Anmeld Citér

25. maj 2016

JVF

Tak for jeres svar! 

Tvivler meeeeeget stærkt på at jeg skulle være i 2. trimester når jeg lige har haft menstruation  

Men synes egentlig bare det er en meget sjov følelse. Min kæreste blev skide forskrækket i går aftes, da vi lå på sofaen og mine tarme eller whatever gjorde sig bemærket. Han lignede en der hade set et spøgelse og spurgte forsigtig: 'var det der en baby??' Aaarh jeg tvivler stærkt på det. ���� 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.