privat børnepasning som selv har små børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
5 svar
1 synes godt om
23. maj 2016

Sitrani

Hej!

Er der nogen der passer børn privat hjemme?! Altså privat børnepasser? Og hvor gamle er jeres egne børn?

Jeg går og overvejer at starte min egen dagpleje, da jeg virkelig har fasciliteterne til det og er uddannet pædagog . Men jeg har selv 2 små børn på henholdsvis 1,5 og næsten 5 år.

Mine bekymringer går på evt. åbningstider. Normalt har en dagplejer åbent kl. Ca. 7-16.30.. men der ville jeg desværre ikke have mulighed for, da min kæreste kun arbejder om aftenen, og vores egne børn jo skal hentes inden deres egen institution lukker....

Så er der nogen som er privat børnepasser, med egne børn, som har knap så fleksible åbningstider og kan få det til at fungere...?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2016

Mama-M28

Sitrani skriver:

Hej!

Er der nogen der passer børn privat hjemme?! Altså privat børnepasser? Og hvor gamle er jeres egne børn?

Jeg går og overvejer at starte min egen dagpleje, da jeg virkelig har fasciliteterne til det og er uddannet pædagog . Men jeg har selv 2 små børn på henholdsvis 1,5 og næsten 5 år.

Mine bekymringer går på evt. åbningstider. Normalt har en dagplejer åbent kl. Ca. 7-16.30.. men der ville jeg desværre ikke have mulighed for, da min kæreste kun arbejder om aftenen, og vores egne børn jo skal hentes inden deres egen institution lukker....

Så er der nogen som er privat børnepasser, med egne børn, som har knap så fleksible åbningstider og kan få det til at fungere...?

Minimum 48 t ugentligt

Anmeld Citér

24. maj 2016

B16

Sitrani skriver:

Hej!

Det lyder altså ikke som en videre mulig plan, hvis jeg skal være ærlig.

En familie betaler for at få deres barn passet, og når man betaler for en service skal man selvfølgelig have denne service... Dagplejere er i forvejen ikke de mest fleksible med åbningstider (i og med at mange lukker kl. 16.30) - så man kan ikke forvente at kommende kunder skal have tidligt fri for at du kan hente dine børn på "deres tid".. 

Anmeld Citér

24. maj 2016

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Hvad med at ansætte en ung pige eller dreng til at hente dine børn i institution hver dag? Jeg hentede min nabos barn hver dag fra børnehave da jeg var ca. 14 år. Hun var også dagplejer og havde samme problem som dig 

Anmeld Citér

30. maj 2016

Sitrani

solskinsliv skriver:

Hvad med at ansætte en ung pige eller dreng til at hente dine børn i institution hver dag? Jeg hentede min nabos barn hver dag fra børnehave da jeg var ca. 14 år. Hun var også dagplejer og havde samme problem som dig 

Det var selvfølgelig en god idé

Anmeld Citér

30. maj 2016

A-1995

I Mine øre lyder det desværre ret urealistisk. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.