Positiv eller negativ g-test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
10 svar
3 synes godt om
23. maj 2016

Hippo93

Hej piger. Håber i kan hjælpe mig med at vurdere om den her test er positiv eller negativ. På forhånd tak! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2016

Liv_86

Positiv på de sidste

Anmeld Citér

23. maj 2016

Hippo93

Liv_86 skriver:

Positiv på de sidste

Tak! :-) 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Flødebollen

Hippo93 skriver:

Hej piger. Håber i kan hjælpe mig med at vurdere om den her test er positiv eller negativ. På forhånd tak! 

Og den slår ud i negativ.

Positiv vil jeg sige, hvis billederne er taget indenfor tid

Anmeld Citér

23. maj 2016

Hippo93

Flødebollen skriver:

Og den slår ud i negativ.

Positiv vil jeg sige, hvis billederne er taget indenfor tid

Ja det gør den og det er inde for tid billederne er taget! :-) 

Anmeld Citér

23. maj 2016

Bønnespire

Kan man regne med at den er positiv hvis den reagerer i negativ også?? Eller kan skyggestreger også det??

Har nemlig selv en meget svag positiv test og stregen er der også i negativ, men ved ikke om man altid kan regne med det så?

Anmeld Citér

24. maj 2016

Hippo93

Bønnespire skriver:

Kan man regne med at den er positiv hvis den reagerer i negativ også?? Eller kan skyggestreger også det??

Har nemlig selv en meget svag positiv test og stregen er der også i negativ, men ved ikke om man altid kan regne med det så?

Det er et godt spørgsmål. Gad også godt at vide om det er helt sikkert den så er der hvis man laver den til negativ.

men stort tillykke til dig! Min test fra i går og i morgen og nu her ser sådan her ud under hinanden så der er sket en udvikling. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. maj 2016

Bønnespire

Hippo93 skriver:

Det er et godt spørgsmål. Gad også godt at vide om det er helt sikkert den så er der hvis man laver den til negativ.

men stort tillykke til dig! Min test fra i går og i morgen og nu her ser sådan her ud under hinanden så der er sket en udvikling. 

Jeg er desværre slet ikke sikker endnu, kan først komme til lægen i næste uge og få taget en blodprøve, når jeg får svaret derfra tror jeg på det, om det er positivt eller negativt men tillykke til dig hvis der virkelig er noget!!

Anmeld Citér

24. maj 2016

Hippo93

Bønnespire skriver:

Jeg er desværre slet ikke sikker endnu, kan først komme til lægen i næste uge og få taget en blodprøve, når jeg får svaret derfra tror jeg på det, om det er positivt eller negativt men tillykke til dig hvis der virkelig er noget!!

Bliver spændende håber for dig! Er ikke i tvivl om der er nogrt her men tak! :-) 

Anmeld Citér

24. maj 2016

Bønnespire

Hippo93 skriver:

Bliver spændende håber for dig! Er ikke i tvivl om der er nogrt her men tak! :-) 

Tak og stort tillykke til dig så! hvor langt er du henne?? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.