Lige en tur på hospitalet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. september 2009

Miriam

Fik mig lige en slem forskrækkelse her i dag, så jeg måtte på hospitalet. havde ikke mærket bebser i flere dage, og pludselig besvimede jeg bare, så manden hev mig straks med på hospitalet. heldigvis ser alt ok ud, men fik at vide at jeg nok skal forberede mig på at føde før tid, så det er spændende om jeg snart står med min lille bebs. besvimede såmænd bare fordi jeg ikke havde spist nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miriam skriver:

Fik mig lige en slem forskrækkelse her i dag, så jeg måtte på hospitalet. havde ikke mærket bebser i flere dage, og pludselig besvimede jeg bare, så manden hev mig straks med på hospitalet. heldigvis ser alt ok ud, men fik at vide at jeg nok skal forberede mig på at føde før tid, så det er spændende om jeg snart står med min lille bebs. besvimede såmænd bare fordi jeg ikke havde spist nok

Uha da! !   Er du okay???
Det lyder da som en væmmelig oplevelse?

Håber alt er vel med dig og den lille.

KH
Rosa

Anmeld

27. september 2009

Ni-ko-li-ne

kan du så passe på dig søde spis spis spis

Anmeld

27. september 2009

Miriam

jamen synes da jeg æder og æder, problemet er nok bare at der godt kan gå længe imellem. er desværre ikke så god til små måltider hele tiden, selvom det jo er sundest.

ja jeg er helt okay. har det fint nu, og det har bebs også. og så passer det mig udemærket at han/hun snart kommer ud, for er godt træt af at være gravid

Anmeld

27. september 2009

Mira0911

Ubehageligt...
Håber trods alt, du har det meget bedre nu...
Kender godt det der med at ikke at spise...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.