ønsker mig et barn - utopisk drengenavnesnak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2016

esioul

Anonym skriver:

Årh hvor ville jeg ønske, at jeg snart blev gravid. Jeg vil så gerne have et barn. Både veninder og familiemedlemmer får små børn eller er gravide lige nu - bare at det var mig. Vi prøver og det skal nok lykkedes. 

Vi snakker lidt om navne, for at holde gnisten i forhold til projekt baby.

Hvilke navne kan I bedst lide?

Caspian er jeg vild med 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2016

Zelinasmor

Ingen af dem  Jeg finder ikke særlig mange drengenavne pæne. Og der var ikke nogen derimellem jeg kunne finde på at døbe min søn

Anmeld Citér

3. juni 2016

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

Ingen af dem  Jeg finder ikke særlig mange drengenavne pæne. Og der var ikke nogen derimellem jeg kunne finde på at døbe min søn

Hvilke navne synes du så er pæne?

Anmeld Citér

3. juni 2016

Monski

Anonym skriver:

Årh hvor ville jeg ønske, at jeg snart blev gravid. Jeg vil så gerne have et barn. Både veninder og familiemedlemmer får små børn eller er gravide lige nu - bare at det var mig. Vi prøver og det skal nok lykkedes. 

Vi snakker lidt om navne, for at holde gnisten i forhold til projekt baby.

Hvilke navne kan I bedst lide?

Jeg har stemt Hjalte og Storm. 

Vi har en Anthon og Hjalte herhjemme og jeg synes navnet storm er så fantastisk men desværre en min kæreste ikke enig 

Anmeld Citér

3. juni 2016

Benjamins'mor

Zelinasmor skriver:

Jeg har det på samme måde. Synes ikke der er mange drengenavne jeg ville kalde mit barn. 

Jeg har en Benjamin, det faldt jeg bare for. 

Da vi ventede nr. 2, som blev en pige, fik vi faktisk aldrig rigtigt nogen drengenavne på banen. 

Til TS: Jeg har dog stemt på Villads, da det er det jeg personligt synes er pænest på listen. 

Anmeld Citér

10. juni 2016

Zelinasmor

Benjamins'mor skriver:

Jeg har det på samme måde. Synes ikke der er mange drengenavne jeg ville kalde mit barn. 

Jeg har en Benjamin, det faldt jeg bare for. 

Da vi ventede nr. 2, som blev en pige, fik vi faktisk aldrig rigtigt nogen drengenavne på banen. 

Til TS: Jeg har dog stemt på Villads, da det er det jeg personligt synes er pænest på listen. 

Min kæreste vil også have en Benjamin hvis vi får en dreng denne gang.  Det er meget sødt. Er helt blank på det område. Jeg har det nemmere med pigenavne. Der har jeg en 3-4 stykker jeg godt kan li' 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.