Facebook fruppe "Termin januar 2017"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
14 svar
9 synes godt om
23. maj 2016

Arwen

Hej skønne kvinder!

Alle jer der forventer termin i januar, meld jer ind i gruppen på facebook "Termin januar 2017" hvis i har lyst. Jeg lader den lige være lukket så længe folk strømmer til, og senere kan vi gøre den hemmelig

Jeg er selv 5+1 uger henner og har selvudregnet termin d. 21-22. jan Venter lige en lille uges tid med at gå til lægen, da jeg har haft tidlig SA før. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2016

Arwen

Her er et link til gruppen: https://www.facebook.com/groups/999108920165700/?fref=ts

Anmeld Citér

24. maj 2016

ClaudiaB

Hvorfor kan jeg aldrig finde sådan nogle hemmelige grupper? �� Jeg vil også være med! ☺️

Anmeld Citér

24. maj 2016

Arwen

Claudia copypaste linket ovenover i din browser eller skriv dit fulde facebook navn til mig i en privat besked

Anmeld Citér

24. maj 2016

ClaudiaB

Tak, jeg har vist nok lige skrevet en privat besked til dig ��

Anmeld Citér

24. maj 2016

Christina R

Arwen skriver:

Hej skønne kvinder!

Alle jer der forventer termin i januar, meld jer ind i gruppen på facebook "Termin januar 2017" hvis i har lyst. Jeg lader den lige være lukket så længe folk strømmer til, og senere kan vi gøre den hemmelig

Jeg er selv 5+1 uger henner og har selvudregnet termin d. 21-22. jan Venter lige en lille uges tid med at gå til lægen, da jeg har haft tidlig SA før. 

Jeg vil egentlig gerne med i gruppen, men kan ens egne facebookvenner se man er med? Har kun fortalt jeg er gravid til min nærmeste omgangskreds.

Mvh Christina

Anmeld Citér

24. maj 2016

Arwen

Nej den er hemmelig Så ingen ser det.

Anmeld Citér

24. maj 2016

Arwen

Nej den er hemmelig Så ingen ser det.

Anmeld Citér

24. maj 2016

Christina R

Arwen skriver:

Claudia copypaste linket ovenover i din browser eller skriv dit fulde facebook navn til mig i en privat besked

Kan jeg skrive mit fulde navn og du tilføjer mig? Kan ikke få linket til at virke selvom jeg kopierer. ����

Anmeld Citér

24. maj 2016

heidimor

Har skrevet PB

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.