Returneret fra kiro`mand.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. april 2008

Hyner

Efter han har trykket, revet og løftet lidt rundt på min slatne krop, kom han med en melding....
Jeg er slap i mavepartiet, og det er udelukkende følgeskader fra blindtarmsoperation og kejsersnittet. De har jo skået i muskelvævet og dermed ødelagt det, uden at informerer mig om nogle øvelser der kan rette det op igen... Så han kunne sagtens forstå mine dybe smerter i nederste del(over lænden) i ryggen. Og nu skal jeg så til nogle efterfølgende behandlinger, som han mente sagtens kunne rette op på det. Dog ville det nok tage lidt lang tid at komme over, da jeg har gået med det i over et år, fra operationen ved blindtarmen.
Men jeg ser lysere på det nu hvor jeg kender årsagen og at der kan tages liv af smerten...
Krams Henriette -nu 514kr fattigere....8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2008

bette

puha det er da noget værre noget..
synes da det er for dårligt af dem som lavede ks osv at de ikke har informeret om at man skal træne musklerne op igen, og givet nogen øvelser..
men er da glad for at høre at det ikke er noget permenet.. at det kan rettes op igen..
det var godt du fik en forklaring på dine smerter...
jeg skal også selv have fundet en forklaring på mine mavesmerter..
får jeg så måske her d. 22 hvor jeg skal ind og have et kamera ned igennem spiserøret og op den anden vej også.. :S
kram

Anmeld

7. april 2008

Hyner

Ej hvad er det for noget med din mavse???? Den har jeg vidst ikke fået helt fat i:$! Men så håber jeg da de kan finde en årsag og gøre noget ved det, selvom det nok ikke er det fedeste med et cam i analen :'(..... Men jeg krydser fingre og tær for dig.... krams

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.