Bækkenbubdskugler..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
1 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. maj 2016

Anonym trådstarter

Overvejer at købe nogle bækkenbundskugler, da jeg efter fødslen har mistet følsomheden og er lidt slap , og der ingen vedring ee kommet på 6 måneder med knibe øvelser hver dag. Men jeg ved ikke hvordan det sådan fungere.. Man sætter dem i? Hvad så? Presser den ud? Lader dem sidde lidt eller? Har ser et sæt med forskellige størrelser, jeg overvejer st købe, men der we ikke snor på, og så bliver jeg måske lidt babge for jeg ikke kan få dem ud igen haha . Har kuglerne hjulpet på nogle af jer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Overvejer at købe nogle bækkenbundskugler, da jeg efter fødslen har mistet følsomheden og er lidt slap , og der ingen vedring ee kommet på 6 måneder med knibe øvelser hver dag. Men jeg ved ikke hvordan det sådan fungere.. Man sætter dem i? Hvad så? Presser den ud? Lader dem sidde lidt eller? Har ser et sæt med forskellige størrelser, jeg overvejer st købe, men der we ikke snor på, og så bliver jeg måske lidt babge for jeg ikke kan få dem ud igen haha . Har kuglerne hjulpet på nogle af jer?

Jeg har haft stor hjælp af mine bækkenbundskugler! Alt er helt som inden fødsel og graviditet

Du skal sætte dem op og så forsøge at holde dem oppe, ved at knibe om dem. Altså sørge for at de ikke ryger ud. Til at starte med kan du ligge ned og kun træne liggende. Det giver rigeligt lige i starten. Lidt hen af vejen kan du begynde at sidde op og så begynde at gå mens du har dem i. Og hvis du køber et sæt med flere kulger kan du varierer sværhedsgraden alt efter hvor tungt du gør det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.