Osuma vs Coop netbutik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.366 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. maj 2016

hekran

Kære brugere,

For at spare på tid og til sidst også penge (grundet alt for mange uplanlagte handleture), så kigger vi på online levering af dagligvarer. Vi køber altid for omkring 1200-1500 om ugen og ville derfor få gratis levering på begge hjemmesider. Vi er 2 voksne og 4 børn.

Nemlig.com leverer ikke i området. Den eneste forskel, jeg umiddelbart kan se er, at hvis jeg f.eks. bestiller i dag, så får jeg først levering på tirsdag ved coop og på mandag ved osuma. Mandag er selvfølgelig mere tiltalende.

Jeg håber der er nogen derude, der har lidt erfaring med de to butikker og kan sige noget om, hvorvidt I er tilfreds. Hvad synes I om butikkerne?

Erfaring søges

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
hekran skriver:

Kære brugere,

For at spare på tid og til sidst også penge (grundet alt for mange uplanlagte handleture), så kigger vi på online levering af dagligvarer. Vi køber altid for omkring 1200-1500 om ugen og ville derfor få gratis levering på begge hjemmesider. Vi er 2 voksne og 4 børn.

Nemlig.com leverer ikke i området. Den eneste forskel, jeg umiddelbart kan se er, at hvis jeg f.eks. bestiller i dag, så får jeg først levering på tirsdag ved coop og på mandag ved osuma. Mandag er selvfølgelig mere tiltalende.

Jeg håber der er nogen derude, der har lidt erfaring med de to butikker og kan sige noget om, hvorvidt I er tilfreds. Hvad synes I om butikkerne?

Erfaring søges

Jeg brugte osuma et par gange mens jeg var på barsel. Jeg var fuldt ud tilfreds! Frugten var frisk og lækker. Moden nok til at det kunne spises med det samme, men ikke så meget at det hurtigt blev dårligt. Og så leverer de lige til døren, hvilket var rart på 2. Sal

Den eneste grund til at jeg stoppede med at bruge det var deres minimumsbeløb for at få leveret, da jeg kunne handle billigere i fysiske butikker. Men det problem ender I jo ikke med

Anmeld Citér

21. maj 2016

snuskesmor

Har ikke brugt Osuma da den var for dyr og leverede ikke ofte nok, men er meget glad for coop. De har både irmavarer og discountvarer! Så har skiftet nemlig ud med coop.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.