Klumpet udflåd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.824 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. september 2009

Ansemusen

Er det normalt under graviditeten?

Jeg har nok noget svamp sagde min læge ved første lægetjek, men ville ikke behandle mig endnu. Ved ikke hvorfor... Tænkte ikke over at spørge, fordi der var så mange andre spørgsmål i mit hoved ved det besøg!
Jeg har haft sådan lidt ondt, jag agtigt, hvor det ligesom gør ondt fra omkring skedeåbningen og opad mod livmoderen. Og så her til aften var der en hvid lille klump på papiret da jeg tørrede mig. Dog slet intet blod, voldsomme smerter eller andet. Dog ikke så meget kvalme idag, men det kan vist ikke betyd noget, da jeg kastede op igår og havde det elendigt, så det svinger vel bare lidt fra dag til dag...

Ja...har I prøvet det eller ved noget om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

Ansemusen

Hmm.. det sr rikke lige umiddelbart ud til at nogle ved noget lige nu. Min veninde har lige sagt, at hun mener at det er normalt med en hel del udflåd fra 8. uge, og det er præcis der jeg er nu jo. Så satser på at det bare er det. Og så må jeg altså lige få krævet behandling af den svamp hos lægen

Anmeld

27. september 2009

Ni-ko-li-ne

det lyder som svamp, klør det slet ikke?

husk nu (det glemte min læge) at der står på oplysningssedlen i pakken til behandling af svamp at man som gravid ikke må brude den indføringsdims som er med til stikpillerne, eller cremen... så hvis der skal noget op i skeden, er det stikpillerne med en finger.... nogen får også bare creme som de skal smøre med ved åbningen...

(hmm, sikke meget jeg ved om dette... )

Anmeld

27. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ansemusen skriver:

Hmm.. det sr rikke lige umiddelbart ud til at nogle ved noget lige nu. Min veninde har lige sagt, at hun mener at det er normalt med en hel del udflåd fra 8. uge, og det er præcis der jeg er nu jo. Så satser på at det bare er det. Og så må jeg altså lige få krævet behandling af den svamp hos lægen

Altså jeg har også haft meget mere udflåd end normalt (jeg er i 9.uge), men det har ikke været klumpet... Jeg synes det lyder HELT tosset at din læge ikke vil behandle din svamp??? Men så vidt jeg ved kan man da få Canesten i håndkøb...?
Håber du finder ud af det
KH
Rosa

Anmeld

27. september 2009

Ansemusen

Anede slet ikke hvad behnadlingen bestod i, andet end at jeg gik ud fra at det var en creme. Men nej, det klør mærkeligt nok ikke.. Lidt mystisk! Måske det slet ikke er svamp. Hun lød nemlig ikke som om hun var sikker. Hun sagde 'Det ser ud som om du har lidt svamp'. SKal alligevel ned og have tage Rhesus blodprøve igen snart, så kan jeg jo lige hoppe op på briksen endnu engang, hehe!

Svampen skulle heldigvis være uskadelig for barnet. Og cremen er vel også uskadelig, så længe man ikke bruger den dims der..?

Anmeld

27. september 2009

Ni-ko-li-ne

det er fuldstændig uskadeligt, lille bebs er godt beskyttet :0)

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Er det normalt under graviditeten?

Jeg har nok noget svamp sagde min læge ved første lægetjek, men ville ikke behandle mig endnu. Ved ikke hvorfor... Tænkte ikke over at spørge, fordi der var så mange andre spørgsmål i mit hoved ved det besøg!
Jeg har haft sådan lidt ondt, jag agtigt, hvor det ligesom gør ondt fra omkring skedeåbningen og opad mod livmoderen. Og så her til aften var der en hvid lille klump på papiret da jeg tørrede mig. Dog slet intet blod, voldsomme smerter eller andet. Dog ikke så meget kvalme idag, men det kan vist ikke betyd noget, da jeg kastede op igår og havde det elendigt, så det svinger vel bare lidt fra dag til dag...

Ja...har I prøvet det eller ved noget om det?

Jeg har også øget udflåd, dog ikke klumpet men det er hvidt og det er meget normalt pga. hormonændringerne i kroppen...prøv at læse om det her på siden under graviditet/graviditeten uge for uge...det har været meget nyttigt for mig der er så blank om så mange ting i graviditeten

Godt at der ingen smerter og blod er

Knus Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.