Dreng eller pige? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
10 svar
4 synes godt om
20. maj 2016

Mariasp

Halli halløj, 

Jeg har lige været til nakkefoldsscanning i dag og sikke en oplevelse. Det var intet mindre end fantastisk, og barnet formodes at være sundt og raskt 

Bare af ren og skær hygge og sjov.. Tror i mon at det bliver en dejlig lille prins eller en skøn prinsesse? 

Knus herfra! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2016

Mo9ca

Jeg tror helt sikkert en pige. Der er en tynd hvid streg med to lidt mindre fyldigere streger, som til sammen lidt ligner en lille burger og sådan så det også ud med min søsters to piger. Så jeg gætter på en pige.

Vil I have kønnet at vide til MD skanningen?

Mvh. M

Anmeld Citér

20. maj 2016

Mariasp

Jeg kan godt følge dig i forhold til teorien med stregerne. Ih det er så spændende. Jeg har bestilt tid til en kønsscanning til D. 6. juni, hvor jeg er i uge 15 

Anmeld Citér

21. maj 2016

Nadiapigen

Mariasp skriver:

Jeg kan godt følge dig i forhold til teorien med stregerne. Ih det er så spændende. Jeg har bestilt tid til en kønsscanning til D. 6. juni, hvor jeg er i uge 15 

Pige  

Jeg har selv bestilt en kønsscanning den 4, der er jeg i uge 15 

Og stort tillykke 

Anmeld Citér

21. maj 2016

Mo9ca

Mariasp skriver:

Uh, held og lykke så til den skanning. Du må gerne skrive en update. Jeg kan jo ikke være 100% på at det er en pige men det ligner godt nok meget.

Mvh. M

Anmeld Citér

21. maj 2016

Mariasp

Nadiapigen skriver:

Pige  

Jeg har selv bestilt en kønsscanning den 4, der er jeg i uge 15 

Og stort tillykke 

Tak skal du have! Og et STORT tillykke til dig ligeså  Hvor er det altså spændende 

Anmeld Citér

21. maj 2016

Mariasp

Missmatch:-) skriver:

Uh, held og lykke så til den skanning. Du må gerne skrive en update. Jeg kan jo ikke være 100% på at det er en pige men det ligner godt nok meget.

Mvh. M

Tak skal du have  Det skal jeg nok lige skrive, når det er. Det kunne da være sjovt, hvis I fik ret 

Anmeld Citér

21. maj 2016

Nadiapigen

Mariasp skriver:

Tak skal du have! Og et STORT tillykke til dig ligeså  Hvor er det altså spændende 

Det Blir rigtig spændende.  Vi må komme med en update 

Anmeld Citér

6. juni 2016

Mariasp

Så er der en lille update.. Maven gemmer på den mest vidunderlige lille dreng 

Anmeld Citér

6. juni 2016

ESV

Mariasp skriver:

Halli halløj, 

Jeg har lige været til nakkefoldsscanning i dag og sikke en oplevelse. Det var intet mindre end fantastisk, og barnet formodes at være sundt og raskt 

Bare af ren og skær hygge og sjov.. Tror i mon at det bliver en dejlig lille prins eller en skøn prinsesse? 

Knus herfra! 

Af ren nysgerrighed, hvorfor er du først til NF i 16 uge?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.