meget meget stille??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej ville lige høre om det er nomalt at til sidst at man næsten ikk mærker den lille`?? jeg mærker ham kun når han har hikke hehe. og når han lige skal stake sig lidt`. er det nomalt?

36+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

Diana...

Nope du skal mærke liv til du skal føde men lige op til fødslen der kan den godt være stille. Har du prøvet og lægge dig på sofaen og drikke et  glas iskold vand om du kan mærke noget der? hvis ikke så ville jeg ringe til fødegangen hellere 1 gang for meget end for lidt   Hvor længe har du ikke mærket andet end hikke?

Kram

Anmeld

27. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Diana... skriver:

Nope du skal mærke liv til du skal føde men lige op til fødslen der kan den godt være stille. Har du prøvet og lægge dig på sofaen og drikke et  glas iskold vand om du kan mærke noget der? hvis ikke så ville jeg ringe til fødegangen hellere 1 gang for meget end for lidt   Hvor længe har du ikke mærket andet end hikke?

Kram

mæker når han staker sig ud . han er bare blivet meget stille. men mærker liv værd dag!

Anmeld

27. september 2009

Diana...

Hov men bevælgelserne (staves) er jo meget mere bløde til sidst fordi han er så stor så nogen gange kunne jeg godt være i tvivl men så skulle jeg bare kikke på maven og så kunne jeg se at han bevæget sig.

Kram

Anmeld

27. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

der er nu liv værd dag. men han gået meget ned hvis du forstår)

Anmeld

27. september 2009

Diana...

T24/10-09 skriver:

der er nu liv værd dag. men han gået meget ned hvis du forstår)

Hmm jeg kan sgu ikke lige huske hvordan det nu er utroligt man glemmer det så hurtigt men jeg tror det vigtigste er at du mærker liv hver dag. 

Anmeld

27. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Diana... skriver:

Hmm jeg kan sgu ikke lige huske hvordan det nu er utroligt man glemmer det så hurtigt men jeg tror det vigtigste er at du mærker liv hver dag. 

okay men det gør jeg,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.