Stor appetit hos nyfødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
4 svar
2 synes godt om
20. maj 2016

Super-Mom

Hej 

jeg har en søn som er 5 dage gammel og synes han spiser helt vildt  

i går spiste han ca hver 2 time hele døgnet igennem og ca 60 ml pr måltid 

i nat har han dog klaret sig med hver 3 time og også 60 ml or gang og her til morgen har han spist 100 ml i en køre  er det ikke voldsomt meget når han kun er 5 dage eller hvordan ? 

Kan ikke huske at min datter spiste så store mængder allerede som nyfødt  

er det ok eller hvad tænker i ? Han gylper ikke eller noget. Tisser og laver stort ret ofte og virker veltilpas (hvis han får det han kan spise vel og mærke) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2016

Diosa85

Super-Mom skriver:

Hej 

jeg har en søn som er 5 dage gammel og synes han spiser helt vildt  

i går spiste han ca hver 2 time hele døgnet igennem og ca 60 ml pr måltid 

i nat har han dog klaret sig med hver 3 time og også 60 ml or gang og her til morgen har han spist 100 ml i en køre  er det ikke voldsomt meget når han kun er 5 dage eller hvordan ? 

Kan ikke huske at min datter spiste så store mængder allerede som nyfødt  

er det ok eller hvad tænker i ? Han gylper ikke eller noget. Tisser og laver stort ret ofte og virker veltilpas (hvis han får det han kan spise vel og mærke) 

Det er ikke unormalt han har bare en god og sund appetit. Tømmer han flaskerne hver gang? 

Anmeld Citér

20. maj 2016

Super-Mom

Diosa85 skriver:

Det er ikke unormalt han har bare en god og sund appetit. Tømmer han flaskerne hver gang? 

super det var dejligt at høre 

vi plejer at lave 65 ml og han spiser gerne de 60 af dem.. Her til morgen spiste han helt op og virkede mere sulten så lavede lidt mere til ham og så spiste han 100 ml samlet 

Anmeld Citér

20. maj 2016

Diosa85

Super-Mom skriver:

super det var dejligt at høre 

vi plejer at lave 65 ml og han spiser gerne de 60 af dem.. Her til morgen spiste han helt op og virkede mere sulten så lavede lidt mere til ham og så spiste han 100 ml samlet 

Så har han bare en god og sund appetit. Det skal du ikke være bekymret for. Så længe han leverer gode bleer dagligt. 

Anmeld Citér

20. maj 2016

Super-Mom

Diosa85 skriver:

Så har han bare en god og sund appetit. Det skal du ikke være bekymret for. Så længe han leverer gode bleer dagligt. 

Super  mange tak for hjælpen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.