BC skriver:
Vi har min kærestes børn en uge af gangen, og imorgen er der fuld hus igen.
Vi vil prøve kun at handle ind 2 gangen om ugen, men hvor meget handler i ind når det er storkøb? Altså ikke beløb, men mere hvor meget frugt, pålæg osv?
Vi er 4 børn og 2 voksne.. Alle 4 børn skal have madpakke med hver dag, frugt osv..
Nu handler jeg stort ind 1 gang om måneden vi er 2 voksne og 3 børn. Jeg køber 6 pakker rugbrød, 7 pakker toast, 4 pakker salami, 5 pakker hamberryg, 4 ruller kødpølse, dem fra Lidl man selv skærer ud, 4 pakker leverpostej, 4 pakker frugtstænger, 3 pakker ostehaps, 10 frugter, 3 agurker. Et salathovede, 3 peberfrugter, en pose gulerødder, 2 poser kartofler, 3 poser ris, 3 poser pasta, 7 L mælk. Så køber jeg en masse kød, 2x medister, 2 kg hakket svin, 3 kg hakket okse, 2 kg kylling bryst, 2 pakker koteletter, 2 hele kyllinger, 8 laksestykker, 2 pakker fiskepinde, 3 poser pomfritter, 3 poser frosne grøntsager, 3 poser hvidløgsbrød, 2 poser flutes, 6 pakker smør, 2 pakker cornflakes, 1 pakke havregryn, 2 pakker bleer, 6 pakker vaskeklude/vådservietter, 3 dåser flået tomater, 6 dåser majs, 2 dåser ananas. Så er det vist ved at være det meste selvfølgelig køber jeg friske frugt/grøntsager 1 gang om ugen samme mængde som her og mælk også 1 gang om ugen, vi drikker 1L om dagen ca.