Søvn 18 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.245 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. maj 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

... Eller mangel på samme.

Sover jeres små på omkring de 18 mdr. igennem? Og hvornår bliver de puttet og hvornår står de op? Sover de i samme seng som jer eller i egen seng/på eget værelse?

jeg har brug for noget at sammenligne vores situation med...

vores dreng på snart 18 mdr er en natteterrorist. Han har altid sovet dårligt, men her på det sidste er det helt galt. Han vågner hele tiden og græder. Når han prøver at lægge sig ned og sove videre, sætter han sig op 5 sek efter og græder, som om han har ondt. Vi har fået en tid til at få tjekket hans ører, men han har altid sover dårligt, så er ikke sikker på det er hele forklaringen.

vi har både afprøvet samsovning og egen seng. Der er ikke den store forskel tilsyneladende.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2016

MorTil3+

Morogbarn skriver:

... Eller mangel på samme.

Sover jeres små på omkring de 18 mdr. igennem? Og hvornår bliver de puttet og hvornår står de op? Sover de i samme seng som jer eller i egen seng/på eget værelse?

jeg har brug for noget at sammenligne vores situation med...

vores dreng på snart 18 mdr er en natteterrorist. Han har altid sovet dårligt, men her på det sidste er det helt galt. Han vågner hele tiden og græder. Når han prøver at lægge sig ned og sove videre, sætter han sig op 5 sek efter og græder, som om han har ondt. Vi har fået en tid til at få tjekket hans ører, men han har altid sover dårligt, så er ikke sikker på det er hele forklaringen.

vi har både afprøvet samsovning og egen seng. Der er ikke den store forskel tilsyneladende.

Vores på 15 mdr bliver svøbt i sin dyne ca 19.30 og sidder hos mig i 5-10 min inde i sofaen for lige at geare ned og så lægger jeg ham ind i sin egen seng hvor han plejer at lægge sig til at sove efter få min. Og for det meste vågner han først igen ved 7 tiden. Han sover til middag i vuggestuen fra 12-14(15).

Anmeld Citér

19. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter sov fra 19 til 6-7 stykker i den alder. Det gør hun også nu, 22½ mdr gammel.

Hun sov så igennem fra hun var ca 5½ mdr.

Anmeld Citér

19. maj 2016

migxher

Vores på 14 måneder sover hos os, Ca fra 20-21 til 08. Han kan godt vågne et par gange og lige skal have dyne på, have sin bamse osv. 

Mon ikke det bare er en fase? Tigerspring måske. Vores dreng sover også mere urolige i nogen perioder. Det tror jeg nu er meget normalt. Selvom det da klart var at foretrække at han bare altid sov fra han blev puttet og til morgen. Men det er jo sjældent en realitet med små børn.

Anmeld Citér

19. maj 2016

FruStolpe

Blev puttet med Godnat sang i egen seng kl 19, står op ca kl 6. 

Sover ca fra12-14. 

Begge mine børn har lært at sove igennem uden mad og opvågning fra de var 6-7 måneder.  

Anmeld Citér

19. maj 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vores på 1 år og 7 måneder bliver lagt i sin juniorseng på eget værelse kl 19.30, og sover til ca kl 7. 

Jeres natteroderi kan sagtens skyldes ørerne! Vores er også ekstremt ørebarn, og det er et helvede når han har haft væske eller MØB.

han græder og skriger hele natten.

Anmeld Citér

19. maj 2016

Fremad

15 mdr, aldrig sovet igennem, har dræn... Nu køre vi på han er vågen hvert 10 min og tumler rundt hele natten os selvom han sover ved os 

Jeg er så træt, det samme er den lille stakkel 

Anmeld Citér

19. maj 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
sscm skriver:

15 mdr, aldrig sovet igennem, har dræn... Nu køre vi på han er vågen hvert 10 min og tumler rundt hele natten os selvom han sover ved os 

Jeg er så træt, det samme er den lille stakkel 

Åh, hvor jeg føler med jer. Min dreng er også vildt træt om morgenen - ligesom forældrene er!!!! Når han sover middagslur kan han til gengæld godt sove 3-4 timer nogle gange, og det skulle man jo ikke tro, hvis han havde ondt i ørerne.... Håber virkelig at det bare er en (meget lang og hårdt) fase 

Anmeld Citér

19. maj 2016

Chantie

Min på 18 måneder sover ca fra 20-7 

og så fra 12-14. 

Hun falder selv i søvn og vågner sjældent om natten. 

Hun har haft dræn siden hun var 6 måneder. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.