Nyfødt med reflux

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej  Min søn på 4 uger døjer med reflux. Han får en gylper rigtig meget. Både under og efter et måltid. Det forstyrrer hans søvn. Han vågner ofte fordi han skal gylpe, men også fordi han får opstød med gylp, som han sluger igen. Nogen der har erfaring med dette? Og ved hvad man kan gøre for at afhjælpe det? Jeg holder ham oprejst efter måltiderne, men det har ike den store effekt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hej  Min søn på 4 uger døjer med reflux. Han får en gylper rigtig meget. Både under og efter et måltid. Det forstyrrer hans søvn. Han vågner ofte fordi han skal gylpe, men også fordi han får opstød med gylp, som han sluger igen. Nogen der har erfaring med dette? Og ved hvad man kan gøre for at afhjælpe det? Jeg holder ham oprejst efter måltiderne, men det har ike den store effekt

Ved fra min veninde vis dreng også havde det i kraftig stil at de skal have medicin for det. Det forsvinder ikke bare af sig selv. Han er næsten 10 mdr nu og får stadig gylpeture hvis han ikk får medicin 

Anmeld Citér

18. maj 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Du skal have fat i din læge så han kan få noget mod det  

Det kan både påvirke vægt og gøre han til sidst ikke vil spise da det gør ondt i mave og hals når det kommer op. 

Min datter havde det uden vi blev taget særiøst af sp og læge så hun tog ikke meget på og nægtede flasken da hun blev 6 mdr så der kom hun fuldt på grød og nu som 2 åri må hun ikke blive leget vildt med når hun har spist for så kaster hun op og så bøvser hun altid når hun spiser så hun døjer stadig med det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.