pletblødning og p piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. maj 2016

Moaaar <3

Man tænker der er fordele ved at være på p piller og ens mens kommer til tiden og der er styr på det hele osv. Men at man så begynder at pletbløde, er da noget lårt .

Pga ferie aftalte jeg med min læge at jeg bare skulle starte næste p pille pakke, uden at holde pause på7 dage.

Og nu på 7 dagen , pletbløder jeg. Sidste måned var der også en smule, men fik afvide at der ingen grund til bekymring var, når det ikke var frisk blod.

Men nu er det ligesom 2 gang det sker.. øv hvor synes jeg det er irriterende .

Har været på dette mærke siden sidste sommer ved denne tid. og der har aldrig været noget før, vidste på klokkeslet hvornår min mens kom hver gang, og har altid holdt de 7 dages pause i mellem.

microgyn er navnet på p pillerne 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2016

Pinkypie

Moaaar <3 skriver:

Man tænker der er fordele ved at være på p piller og ens mens kommer til tiden og der er styr på det hele osv. Men at man så begynder at pletbløde, er da noget lårt .

Pga ferie aftalte jeg med min læge at jeg bare skulle starte næste p pille pakke, uden at holde pause på7 dage.

Og nu på 7 dagen , pletbløder jeg. Sidste måned var der også en smule, men fik afvide at der ingen grund til bekymring var, når det ikke var frisk blod.

Men nu er det ligesom 2 gang det sker.. øv hvor synes jeg det er irriterende .

Har været på dette mærke siden sidste sommer ved denne tid. og der har aldrig været noget før, vidste på klokkeslet hvornår min mens kom hver gang, og har altid holdt de 7 dages pause i mellem.

microgyn er navnet på p pillerne 

Pletblødning  er vidst desværre en ret normal "bivirkning" når du dropper de 7 dages pause, møghamrende irreterende , men tror ikke du skal Være bekymret..

Oplevede det selv dengang jeg var på p-piller, og en gang sprang de 7 dages pause over..

Men er du bekymret, så hellere ring til din læge igen,  så du kan få lidt ro

Anmeld Citér

17. maj 2016

Moaaar <3

Pinkypie skriver:

Pletblødning  er vidst desværre en ret normal "bivirkning" når du dropper de 7 dages pause, møghamrende irreterende , men tror ikke du skal Være bekymret..

Oplevede det selv dengang jeg var på p-piller, og en gang sprang de 7 dages pause over..

Men er du bekymret, så hellere ring til din læge igen,  så du kan få lidt ro

Ja det er også hvad jeg har læst mig frem til, men sidst gang holdte jeg pause hvor jeg pletblødte i slutning af p pille pakken, der var ca 3-4 piller tilbage. hvor jeg før, ALTID fik min mens på 3 dagen .

Anmeld Citér

17. maj 2016

VN

Jeg kunne ikke tåle p-piller. Det fandt jeg først ud af efter 7 år på samme mærke p-piller. Jeg begyndte at pletbløde ind imellem, og pludselig blødte jeg (menstruations blødning) i 4 uger i streg. Så kom jeg til undersøgelse, og blev undersøgt på sygehuset for at se om jeg var disponibel for blodpropper - det var jeg, og blødningen var et tegn på at det ikke var godt for min krop. 

Hvis du er det mindste urolig, så bed om en undersøgelse og snak hos lægen - det kan være en kæmpe lettelse 

Stort kram fra en der ved hvor frustererende det er at pletbløde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.