Så for pokker!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
9 svar
3 synes godt om
16. maj 2016

Mortil2piger18

Holder pause fra behandling denne cyklus da vi lige har været igennem et myslykket ivf forsøg. Jeg forsøger mig med zoneterapi mens vi holder pause. Jeg er på cyklusdag 24 idag. Og jeg har nu spottet æl udflåd da jeg var oppe og træne. Så nu går jeg bare og tripper for at manden skal komme hjem  ønske scenariet er selvfølgelig at vi mod alle odds bliver gravid inden vi starter op på fryseforsøg 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2016

123.

Kærlighedogkildevand skriver:

Holder pause fra behandling denne cyklus da vi lige har været igennem et myslykket ivf forsøg. Jeg forsøger mig med zoneterapi mens vi holder pause. Jeg er på cyklusdag 24 idag. Og jeg har nu spottet æl udflåd da jeg var oppe og træne. Så nu går jeg bare og tripper for at manden skal komme hjem  ønske scenariet er selvfølgelig at vi mod alle odds bliver gravid inden vi starter op på fryseforsøg 

Krydser.  

Hvornår skal i starte op med fryseforsøg?

Anmeld Citér

16. maj 2016

Mortil2piger18

Newgirl. skriver:

Krydser.  

Hvornår skal i starte op med fryseforsøg?

Ved næste menstruation

Anmeld Citér

16. maj 2016

123.

Ved næste menstruation

Samme her. Så kan vi næsten føgles ad hvis det ikke lykkes jer i naturlig forsøg

Anmeld Citér

16. maj 2016

123.

Ved næste menstruation

Samme her. Så kan vi næsten føgles ad hvis det ikke lykkes jer i naturlig forsøg

Anmeld Citér

16. maj 2016

Mortil2piger18

Newgirl. skriver:

Ja jeg ved så ikke hvornår min mens kommer da jeg har pcos. Den kan vare alt fra 28-80 dage  kommer an på om jeg rent faktisk får æl nu her. Bare fordi jeg har æl udflåd tror jeg ikke der er garanti for æl desværre

Anmeld Citér

16. maj 2016

123.

Ja jeg ved så ikke hvornår min mens kommer da jeg har pcos. Den kan vare alt fra 28-80 dage  kommer an på om jeg rent faktisk får æl nu her. Bare fordi jeg har æl udflåd tror jeg ikke der er garanti for æl desværre

Jeg har fået piller til at fremkalde mens. Lige så snart min mens ophøre skal jeg tage dem i 5 dage. Og så kan der gå et par dage og så kommer mens og jeg må tilmelde mig. Får du slet ikke dem?

Anmeld Citér

17. maj 2016

Mortil2piger18

Newgirl. skriver:

Jeg har fået piller til at fremkalde mens. Lige så snart min mens ophøre skal jeg tage dem i 5 dage. Og så kan der gå et par dage og så kommer mens og jeg må tilmelde mig. Får du slet ikke dem?

Nej dem har jeg aldrig fået. Det har også godt fint indtil videre. Vil ikke rage flere hormoner end nødvendigt

Anmeld Citér

17. maj 2016

123.

Nej dem har jeg aldrig fået. Det har også godt fint indtil videre. Vil ikke rage flere hormoner end nødvendigt

Ah okay . Hvis jeg ikke fik dem. Får jeg aldrig min mens. :/ 

Anmeld Citér

17. maj 2016

Mortil2piger18

Newgirl. skriver:

Ah okay . Hvis jeg ikke fik dem. Får jeg aldrig min mens. :/ 

Okay så slemt er det heldigvis ikke hos mig  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.