Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Holder pause fra behandling denne cyklus da vi lige har været igennem et myslykket ivf forsøg. Jeg forsøger mig med zoneterapi mens vi holder pause. Jeg er på cyklusdag 24 idag. Og jeg har nu spottet æl udflåd da jeg var oppe og træne. Så nu går jeg bare og tripper for at manden skal komme hjem ønske scenariet er selvfølgelig at vi mod alle odds bliver gravid inden vi starter op på fryseforsøg
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kærlighedogkildevand skriver: Holder pause fra behandling denne cyklus da vi lige har været igennem et myslykket ivf forsøg. Jeg forsøger mig med zoneterapi mens vi holder pause. Jeg er på cyklusdag 24 idag. Og jeg har nu spottet æl udflåd da jeg var oppe og træne. Så nu går jeg bare og tripper for at manden skal komme hjem ønske scenariet er selvfølgelig at vi mod alle odds bliver gravid inden vi starter op på fryseforsøg
Krydser.
Hvornår skal i starte op med fryseforsøg?
Newgirl. skriver: Krydser. Hvornår skal i starte op med fryseforsøg?
Ved næste menstruation
Kærlighedogkildevand skriver: Ved næste menstruation
Samme her. Så kan vi næsten føgles ad hvis det ikke lykkes jer i naturlig forsøg
Newgirl. skriver: Samme her. Så kan vi næsten føgles ad hvis det ikke lykkes jer i naturlig forsøg
Ja jeg ved så ikke hvornår min mens kommer da jeg har pcos. Den kan vare alt fra 28-80 dage kommer an på om jeg rent faktisk får æl nu her. Bare fordi jeg har æl udflåd tror jeg ikke der er garanti for æl desværre
Kærlighedogkildevand skriver: Ja jeg ved så ikke hvornår min mens kommer da jeg har pcos. Den kan vare alt fra 28-80 dage kommer an på om jeg rent faktisk får æl nu her. Bare fordi jeg har æl udflåd tror jeg ikke der er garanti for æl desværre
Jeg har fået piller til at fremkalde mens. Lige så snart min mens ophøre skal jeg tage dem i 5 dage. Og så kan der gå et par dage og så kommer mens og jeg må tilmelde mig. Får du slet ikke dem?
Newgirl. skriver: Jeg har fået piller til at fremkalde mens. Lige så snart min mens ophøre skal jeg tage dem i 5 dage. Og så kan der gå et par dage og så kommer mens og jeg må tilmelde mig. Får du slet ikke dem?
Nej dem har jeg aldrig fået. Det har også godt fint indtil videre. Vil ikke rage flere hormoner end nødvendigt
Kærlighedogkildevand skriver: Nej dem har jeg aldrig fået. Det har også godt fint indtil videre. Vil ikke rage flere hormoner end nødvendigt
Ah okay . Hvis jeg ikke fik dem. Får jeg aldrig min mens. :/
Newgirl. skriver: Ah okay . Hvis jeg ikke fik dem. Får jeg aldrig min mens. :/
Okay så slemt er det heldigvis ikke hos mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128