Rød navle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.482 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. Min søn på 4 uger har fået en lidt rød navle. Da subdhedsplejersken var her for 2 uger siden sagde hun hans hans navle var helet flot op. Jeg ved derfor ikke om jeg bør kontakte lægen eller hvad jeg skal gære? Billede er vedhæftet. Håber at høre om dette er normalt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hej piger. Min søn på 4 uger har fået en lidt rød navle. Da subdhedsplejersken var her for 2 uger siden sagde hun hans hans navle var helet flot op. Jeg ved derfor ikke om jeg bør kontakte lægen eller hvad jeg skal gære? Billede er vedhæftet. Håber at høre om dette er normalt.

Jeg ville nok kontakte lægen for en sikkerhedsskyld. 

Anmeld Citér

16. maj 2016

alenemor42

Jeg tænker du bare skal sørge for at holde den ren og tør så skal det nok forsvinde. Det ligner irritation af en art fremfor en infektion 

Anmeld Citér

16. maj 2016

lillespir26

Anonym skriver:

Så længe det røde ikke fortsætter ud over navlen ser det fint nok ud hold den ren og tør (lad være med at vaske den mere end en gang dagligt eller hvert 2 dag er også nok )

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.