(februar) Tøj på ud og sove?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. september 2009

Diana...

Hej i skønne piger

Hvad har jeres vidunder   på når de ude og sove i barnevognen. Jeg synes bare det er så svært med tøj lige nu og senere hen hvad skal jeg købe osv. Så hvad har jeres på? Og hvad med når i ude og trille og de sidder op i barnevognen? Ja fortæl fortæl?

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

MoarLK

Jeg købte den her kørepose for et par mdr siden, og det er bare det bedste køb.
Lotus falder i søvn lige så snart at hun kommer i den og ud og sove.
Det er lige som at hun ved, at når hun kommer i den så er det sove tid.
Ved bare ikke lige om farven vil være noget for jer som har drengebørn.
Men ellers kan jeg klart anbefale det.
For hun behøver slet ikke hue og vanter til vinter. Den har det hele.
De dage hvor det er rimelig koldt, da får hun lige sin dyne med. Ellers ligger hun bare i den kørepose.
I kan jo lige checke den hjemside, de har meget på tilbud lige nu.....

http://www.lillebi.dk/overtøj/fleecedragtkørepose-i-lilla-fleece.ashx

Anmeld

27. september 2009

Diana...

Khanh skriver:

Jeg købte den her kørepose for et par mdr siden, og det er bare det bedste køb.
Lotus falder i søvn lige så snart at hun kommer i den og ud og sove.
Det er lige som at hun ved, at når hun kommer i den så er det sove tid.
Ved bare ikke lige om farven vil være noget for jer som har drengebørn.
Men ellers kan jeg klart anbefale det.
For hun behøver slet ikke hue og vanter til vinter. Den har det hele.
De dage hvor det er rimelig koldt, da får hun lige sin dyne med. Ellers ligger hun bare i den kørepose.
I kan jo lige checke den hjemside, de har meget på tilbud lige nu.....

http://www.lillebi.dk/overtøj/fleecedragtkørepose-i-lilla-fleece.ashx

Den var godt nok smart. Men ikke lige farven synes jeg   til min lille dreng 

Kram

Anmeld

27. september 2009

Misjelle

lige nu sover Linus bare med det tøj han nu har på i barnevognen og så er overdækket på. Når vi er ude at gå og han sidder op i vognen, har jeg de sidste par dage hvor det har været lidt koldt, givet ham sådan en grøn plys heldragt. Når det blæser får han også en lille bomuldshjelm på, skal dog have købt mig en elefanthue til når det bliver køligere, men lige nu synes jeg hans eget tøj er varmt nok til at sove i .
Synes dog den kan være lidt for voldsom at til at ligge med og sove i vognen til vinter og har kigget lidt på nedestående Hummel dragt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. september 2009

novalfrida

Alfrida sover med en fleece jakke,og så ligger hun i en sovepose...

Anmeld

27. september 2009

novalfrida

Alfrida sover med en fleece jakke,og så ligger hun i en sovepose...

Anmeld

28. september 2009

Diana...

Misjelle skriver:

lige nu sover Linus bare med det tøj han nu har på i barnevognen og så er overdækket på. Når vi er ude at gå og han sidder op i vognen, har jeg de sidste par dage hvor det har været lidt koldt, givet ham sådan en grøn plys heldragt. Når det blæser får han også en lille bomuldshjelm på, skal dog have købt mig en elefanthue til når det bliver køligere, men lige nu synes jeg hans eget tøj er varmt nok til at sove i .
Synes dog den kan være lidt for voldsom at til at ligge med og sove i vognen til vinter og har kigget lidt på nedestående Hummel dragt.

Den fra hummel er det ikke sådan en vindtæt en el? Vi har købt en vindtæt en fra Molo mon ikke den er god nok? 

Anmeld

28. september 2009

Misjelle

Diana... skriver:

Den fra hummel er det ikke sådan en vindtæt en el? Vi har købt en vindtæt en fra Molo mon ikke den er god nok? 

Jo... tror faktisk det er nogenlunde det samme som den fra Molo, den kan du sagtens bruge når han  sidder oppe -

Anmeld

28. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lina sover i det tøj hun har på og nogen gange har hun en tynd hjelm på hoved. Når hun sidder op i barnevognen har hun en tyk trøje på.

Til vinter vil jeg kun købe en varm heldragt som overtøj til når vi skal nogen steder og selvfølgelig en hue og bløde sko.

Når hun skal sove ude på det tidspunkt, hvor det begynder, at blive rigtig koldt har jeg arvet en pose hun kan sove i sit eget tøj og en tynd hue uden, at blive kold. Luka har også brugt den og han er fra oktober.

Det man skal huske på nu er, at man ikke skal give dem for meget tøj på for, hvad skal man så gøre til vinter når det bliver rigtig koldt (det skal selvfølgelig heller ikke være sådan, at de fryser )

Anmeld

28. september 2009

Mca<3

Jeg har købt en voksi pose  Så ligenu tager vi tøj af når han skal ud og sove ,, Han sover i undertøj ..   Ihh det er en dejlig investering .. Sidder han op når vi er ude at gå har han den lille hummel trænings trøje på som vi købte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.