D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:
Hej i skønne mødre.
Jeg er mor til en 3,5 årig aktiv dreng og nr 2 er på vej (august)
vi har af personlige årsager solgt vores dejlige hus, så nu hedder det lejlighed på 2. Sal.
Det bliver helt klart svært men vil høre jeres erfaringer?
Jeg skal aflevere/hente min søn fra børnehave og parkeringspladsen er et stykke væk fra lejligheden + det bliver 2. Sal. Er bange for det bliver svært hvergang vi skal afsted og hjem igen. ? Tænker babyen skal vel i autostol hvergang vi går hjemme fra?
Jeg har boet på 2. sal hele min datters liv.
Når din søn er så gammel tror jeg umiddelbart ikke I får det store problem. - Min datter bliver 2 år til juli og går pt op af trapperne mens jeg holder hendes hånd, men der gør ikke længe før hun faktisk kan selv, ved at støtte sig til væggen/gelæneret. Så når din dreng er så stor så burde han da kunne gå på trapper?.. Så er det eneste der bliver svært for dig at slæbe baby op/ned i autostol, men det er jo også til at klare. Det er tungt, men kan sagtens lade sig gøre. Ligesom det kan lade sig gøre at slæbe 3 fulde indkøbsposer og en sur/træt unge op af trapperne 
Alternativt kan I jo lade autostolen sidde i bilen og så have baby i en slynge/vikle/bæresele når I går op og ned.
Anmeld
Citér