Jeg har sluppet mine bare ben fri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.561 visninger
10 svar
40 synes godt om
13. maj 2016

Kindfed

Jeg har gjort noget stort idag. Jeg har simpelthen, for første gang siden jeg var barn, gået med bare, vinterblege (ja, nærmest optisk hvide) ben. Og jeg døde ikke at det. Og ingen pegede og grinede. 

Jeg plejer at gå en hel sommer igennem i strømpebukser, storsvedende og gnaven, fordi jeg er så flov over altid at være bleg og tyk. Nu skal det være slut. 

Til alle vinterblege kvinder, der skammer sig over jeres krop: Gå med mig i min sommerrevolution =) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2016

Rauw

Det gjorde jeg også den anden dag  Følte mig så rebelsk og fri. Og bleg. Haha. You go girl! 

Anmeld Citér

13. maj 2016

Leneur

Også mig...  

Anmeld Citér

13. maj 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Kindfed skriver:

Jeg har gjort noget stort idag. Jeg har simpelthen, for første gang siden jeg var barn, gået med bare, vinterblege (ja, nærmest optisk hvide) ben. Og jeg døde ikke at det. Og ingen pegede og grinede. 

Jeg plejer at gå en hel sommer igennem i strømpebukser, storsvedende og gnaven, fordi jeg er så flov over altid at være bleg og tyk. Nu skal det være slut. 

Til alle vinterblege kvinder, der skammer sig over jeres krop: Gå med mig i min sommerrevolution =) 

Jeg ELSKER at gå med bare ben, og gør det så snart muligheden er der! Også selvom jeg er så bleg at jeg nærmest kan blænde andre

Jeg bliver ganske enkelt ikke brun, jeg bliver bare en anelse mindre bleg, selvom jeg render i shorts og kjoler og bare ben hele sommeren  Mest fordi jeg egentlig ikke rigtig kan tåle ret meget sol før jeg bliver slemt forbrændt.. - Så vi bruger solcreme med høj faktor herhjemme..

Men slipper benene fri!

Anmeld Citér

13. maj 2016

Troldemommi

Kindfed skriver:

Jeg havde også bare ben igår, det var fedt, men håber ikke jeg blændede for mange trafikanter i Silkeborg og omegn 

Anmeld Citér

13. maj 2016

fo82

Kindfed skriver:

Jeg ville så gerne se dine flotte ben, men mine egne blænder mig 

jeg brugte det højre da pæren i bilen gik i går 

Anmeld Citér

13. maj 2016

serinasmor

Jeg har bestemt at i år vil jeg være ligeglad - når jeg har født altså .... For det støtter rart på mavsen med de leggings og gør at lårene ikke klistrer  

Så jeg er spændt på om det ender med at holde stik - jeg finder sikkert en undskyldning

Anmeld Citér

13. maj 2016

Mortilah

Ud og lufte benene- Det ser godt ud! Ingen grund til at pakke dem væk

Anmeld Citér

15. maj 2016

Bebsen

Hehe jeg har snydt og købt en st moriz selvbruner  Det er som om mine ben ikke tager så godt imod solen som mine arme, ansigt og overkrop, så jeg har bestemt mig for at snyde i år  

Den kan anbefales, syns ikke jeg bliver orange  

Glemmer aldrig da en (fremmed) sagde til 14 årige mig at det måtte have været en slem ulykke siden begge mine ben måtte have været i gips  

Anmeld Citér

19. juli 2016

Debby

Der er da intet pinligt ved at være bleg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.