hjælp lige altså :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. september 2009

LauraLW

Er der nogen der kan fortælle mig hvad en hård lift måler, især bredde og højde?

Mærket er underordnet, skal nemlig se om sådan en kan passe ned i min gamle 70'er odder vogn :-)

Kan ikke lige finde det nogen steder

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

Ni-ko-li-ne

Er der nogen der kan fortælle mig hvad en hård lift måler, især bredde og højde?

Mærket er underordnet, skal nemlig se om sådan en kan passe ned i min gamle 70'er odder vogn :-)

Kan ikke lige finde det nogen steder

Laura

jeg kan ikke rumstere så højlydt lige nu (Nikoline sover), men ellers kunne jeg godt måle vores lift...

hvad farve er din vogn? for jeg har en lift der passer til en grøn Odder vogn stående

Anmeld

27. september 2009

LauraLW

ka-ri-na skriver:

jeg kan ikke rumstere så højlydt lige nu (Nikoline sover), men ellers kunne jeg godt måle vores lift...

hvad farve er din vogn? for jeg har en lift der passer til en grøn Odder vogn stående

Den er nemlig grøn :-)

Sådan en rigtig 70'er en med chrom stel og styr, kan overhovedet ikke justeres eller noget, men den er egentlig meget hyggelig.

Anmeld

13. oktober 2009

millesofie

hejsa ja jeg kan heller ikke lige måle min

men jeg har 2 gamle odder vogne stående en her og en hos mormor og min lift passer i begge vogne

den ene er en rød 60/70 model med metal/krom stel og de mellemste og minste hjul også i krom, jeg vil tro det er den samme som din jeg har nemlig også haft en i grøn magen til 

den anden er en lidt større model med hjul under kassen og stel af krom/metal og mellemste hjul og største hjul  

desuden har jeg været børnepasser i nogle år og jeg har haft mange gamle vogne mellem hænderne og jeg har aldrig oplevet at liften ikke passet (min lift jeg brugte var den store model)

så jeg tror roligt du kan købe dig en lift

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.