Brystforstørrelse efter amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. maj 2016

Anonym trådstarter

Hej kvinder.

Jeg ville høre om nogen af jer har fået lavet brystforstørrelse efter amning? Hvis ja, så har jeg nogle spørgsmål - hvor jeg håber i kan svare på nogen af dem. 

1. Hvornår ville i få lavet? Når jeres barn kunne gå, eller når jeres barn var 1/2 år. 

Kunne gå = fordelen ville være man skulle bære mindre, men de er os tungere og mere opmærksomme. 

1/2 år = fordelen må være, at man kan være til stede og "lege" med hende - alt andet end at bære. Måske i kortere tid, fordi hun ikke vejer så meget. 

2. Hvis du mangler at tabe lidt graviditetsfedt (5-10 kilo) - ville brysterne så blive grimme hvis man taber dem EFTER man har fået dem lavet? Nogen som har erfaringer med det? 

3. Hvilke implantater har i, i? 

4. Nogen som har fået gjort noget ved brystvorten, som stadig forventer at kunne amme igen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2016

Trine89

Vil råde dig til at vente til at du har tabt det du vil tabe. De anbefaler at man har været stabil i vægten i ca 6 mdr. Så kommer der det bedste resultat.  Det andre ting kan jeg desværre ikke svare på. 

Anmeld Citér

11. maj 2016

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

Vil råde dig til at vente til at du har tabt det du vil tabe. De anbefaler at man har været stabil i vægten i ca 6 mdr. Så kommer der det bedste resultat.  Det andre ting kan jeg desværre ikke svare på. 

Tak :-) Det vil jeg tage med i overvejelserne. Måske ikke i 6 mdr, men vil nok i hvert fald sørge for at tabe dem. Har altid haft en stabil vægt og har kun taget på i forhold til graviditet. Så jeg har ikke problemer med at holde min vægt som den er :-) Men dejligt at få lidt viden om, hvordan det bedste resultat vil være. 

Anmeld Citér

11. maj 2016

Trine89

Anonym skriver:

Tak :-) Det vil jeg tage med i overvejelserne. Måske ikke i 6 mdr, men vil nok i hvert fald sørge for at tabe dem. Har altid haft en stabil vægt og har kun taget på i forhold til graviditet. Så jeg har ikke problemer med at holde min vægt som den er :-) Men dejligt at få lidt viden om, hvordan det bedste resultat vil være. 

Jah det ville jo være en skam hvis de "falder ned" hvis man gør det før et vægt tab. 

Anmeld Citér

11. maj 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej kvinder.

Jeg ville høre om nogen af jer har fået lavet brystforstørrelse efter amning? Hvis ja, så har jeg nogle spørgsmål - hvor jeg håber i kan svare på nogen af dem. 

1. Hvornår ville i få lavet? Når jeres barn kunne gå, eller når jeres barn var 1/2 år. 

Kunne gå = fordelen ville være man skulle bære mindre, men de er os tungere og mere opmærksomme. 

1/2 år = fordelen må være, at man kan være til stede og "lege" med hende - alt andet end at bære. Måske i kortere tid, fordi hun ikke vejer så meget. 

2. Hvis du mangler at tabe lidt graviditetsfedt (5-10 kilo) - ville brysterne så blive grimme hvis man taber dem EFTER man har fået dem lavet? Nogen som har erfaringer med det? 

3. Hvilke implantater har i, i? 

4. Nogen som har fået gjort noget ved brystvorten, som stadig forventer at kunne amme igen? 

Jeg fik lavet mine, da mit barn var 15 måneder. Der kunne han selv gå, men  min kæreste havde taget 14 dages fri, så han kunne stå for alle løft og pleje af mig.

Man må INTET løfte i en måneds tid.

jeg fik også et meget stort løft samtidig med store implantater, og jeg fik reduceret brystvorterne. 

Jeg har motiva implantater.

Jeg forventer at jeg ikke kan amme fremover, for det har min kirurg forberedt mig på.

Du skal tabe dig inden operationen, hvis du ønsker at tabe dig mere end et par kilo, da din vægt skal have været stabil i 6 måneder. Ellers kan kirurgen ikke garantere for resultatet.

Anmeld Citér

12. maj 2016

Anonym

Håber jeg husker at svare på det hele.

Du bør virkelig være på din idealvægt inden operationen. De ændrer form og størrelse ved vægttab og øgning. Det er ærgeligt ikke at have det bedste udgangspunkt. 

Jeg har fået løft/implantat og brystvortereduktion. 3 år efter mit første barn. Implantatet et lagt gennem brystvorten og ar er omkring brystvorterne. Implantatet er bag musklen. Jeg ammer barn nr 2 fuldt ud. Baby er 6 mdr nu. Forventer at amme et år. 

Vil råde dig til at vente til dit barn er ældre- så du på ingen måder skal løfte noget. Det er enormt smertefuldt og du må ikke løfte efterfølgende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.