Anonym skriver:
Hej kvinder.
Jeg ville høre om nogen af jer har fået lavet brystforstørrelse efter amning? Hvis ja, så har jeg nogle spørgsmål - hvor jeg håber i kan svare på nogen af dem.
1. Hvornår ville i få lavet? Når jeres barn kunne gå, eller når jeres barn var 1/2 år.
Kunne gå = fordelen ville være man skulle bære mindre, men de er os tungere og mere opmærksomme.
1/2 år = fordelen må være, at man kan være til stede og "lege" med hende - alt andet end at bære. Måske i kortere tid, fordi hun ikke vejer så meget.
2. Hvis du mangler at tabe lidt graviditetsfedt (5-10 kilo) - ville brysterne så blive grimme hvis man taber dem EFTER man har fået dem lavet? Nogen som har erfaringer med det?
3. Hvilke implantater har i, i?
4. Nogen som har fået gjort noget ved brystvorten, som stadig forventer at kunne amme igen?
Jeg fik lavet mine, da mit barn var 15 måneder. Der kunne han selv gå, men min kæreste havde taget 14 dages fri, så han kunne stå for alle løft og pleje af mig.
Man må INTET løfte i en måneds tid.
jeg fik også et meget stort løft samtidig med store implantater, og jeg fik reduceret brystvorterne.
Jeg har motiva implantater.
Jeg forventer at jeg ikke kan amme fremover, for det har min kirurg forberedt mig på.
Du skal tabe dig inden operationen, hvis du ønsker at tabe dig mere end et par kilo, da din vægt skal have været stabil i 6 måneder. Ellers kan kirurgen ikke garantere for resultatet.