kartoffelmos på panden???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.745 visninger
5 svar
6 synes godt om
11. maj 2016

debbie19

hejsa.

ja som opskriften siger så vil jeg høre om nogle af jer ligger inde med en opskrift på mos på panden. vi har nemlig en del kartofler der skulle bruges og min kæreste er kommet til at lave dem i små små stykker så duer ikke til pommes. jeg har nu sat dem over til kartoffelmos men har vildt lyst til at prøve at stege det på panden  elsker de der kroketter man kan købe hvor de er sprøde udenpå men bløde som kartoffelmos indeni og selv om jeg er uddannet i køkken har jeg ingen anelse om how to do this 

jeg har kartofler 

æg 

mælk 

rasp 

ost...

kan jeg mixe det sammen på nogle måder 

vi skal have jensens mørbrad til 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2016

Tip!

debbie19 skriver:

hejsa.

ja som opskriften siger så vil jeg høre om nogle af jer ligger inde med en opskrift på mos på panden. vi har nemlig en del kartofler der skulle bruges og min kæreste er kommet til at lave dem i små små stykker så duer ikke til pommes. jeg har nu sat dem over til kartoffelmos men har vildt lyst til at prøve at stege det på panden  elsker de der kroketter man kan købe hvor de er sprøde udenpå men bløde som kartoffelmos indeni og selv om jeg er uddannet i køkken har jeg ingen anelse om how to do this 

jeg har kartofler 

æg 

mælk 

rasp 

ost...

kan jeg mixe det sammen på nogle måder 

vi skal have jensens mørbrad til 

Måske du kan putte kartoffel mosen i en sprøjtepose og lave dem fine, og bage dem i ovnen? 

Anmeld Citér

11. maj 2016

debbie19

BC skriver:

Måske du kan putte kartoffel mosen i en sprøjtepose og lave dem fine, og bage dem i ovnen? 

jeg laver et forsøg lige nu ser nemlig først dit svar.. har nogle på panden og nogle i ovnen dem på panden bliver dog ret fede for de suger meget fedtstof blir spændene at smage 

Anmeld Citér

11. maj 2016

Mortilah

Ej.. Bliver sulten af det her..nu skal der bages kartoffelmos

Anmeld Citér

11. maj 2016

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Prøv evt. at finde en opskrift på nettet med kartoffelkroketter. Jeg har lavet noget i stil med de opskrifter jeg fandt på nettet og fik rigtig god feed back på dem til en eksamen jeg var til. De blev rigtig lækre. 

Anmeld Citér

11. maj 2016

debbie19

de røg ud og der blev kogt pasta istedet næste gang skal der nok ikke ligeså meget væske i da det ikke ville stivne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.