Hvornår tog i spædbarn ud på tur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.867 visninger
10 svar
12 synes godt om
10. maj 2016

Anonym trådstarter

vi er blevet inviteret til fødselsdag hos min farmor og farfar på torsdag til en drink i haven først også efter på restaurant , vores lille pige blev født den 7.5.16 , så hun vil næsten være eb uge gammel. Kan ikke rigtig finde ud af om det er for tidligt ? Og bliver lidt panisk for hvad nu hvis hun græder eller et eller andrt . Ja ved jo godt at så kan man jo bare kører igen. Men er der nogle der har været ude selvom de var så små?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2016

ErDuHerIkkeSnart

Det kommer jo helt an på jer og jeres barn. Min datter er knapt 4 uger og har været med de fleste steder helt fra start. Vi skærmer hende lidt og jeg går gerne ind og finder et sted med ro når der skal ammes - og så tager vi hjemad inden hun bliver overtræt. Det går uden problemer - og spædbørn græder nu og da - så trøster, ammer og pusler vi blot der hvor vi nu engang befinder sig. Hvis blot du selv oplever at have overskuddet, så lader det meste sig gøre...

Anmeld Citér

10. maj 2016

Berta

Det kunne jeg sagtens finde på at gøre. Hvis du er ok - så du kan gå og sidde. Og den lille er fin og trives så kan jeg ikke se det skulle være et problem. 

Selvfølgelig skal din farmor og farfar være med på at I kan finde på at aflyse 1 time før eller tager tidligt hjem hvis den lille er helt umulig lige den dag. 

Men de vil sikkert elske at I kom og viste den lille frem. I behøver jo ikke lade den lille gå fra arm til arm hvis du synes det er for tidligt. Så siger I bare det hvis nogen spørger om de må holde. 

God tur. 

/Berta

Anmeld Citér

10. maj 2016

Sedigfor

Jeg var til komfri da min datter var tre uger gammel, hun sov det meste af tiden

Anmeld Citér

10. maj 2016

Babilooo

Tivolitur da vores søn var 4 dage gammel. 

Du lærer hurtigt at græder de - græder de. Det er der jo ikke noget galt i..? I kan jo bare tage hjem. Folk er da vandt til at spædbørn græder. 

De fleste er meget nemmere når de er 1 måned end når de er 1 år! Sove spise sove skifte

Anmeld Citér

10. maj 2016

Soonmom

Anton var 8 dage, da vi var til 50 års, han sov (vil sige det er nemmere at have dem med når de er så nye, da de bare sover )

Anmeld Citér

10. maj 2016

Mortilnjord

Tillykke med jeres lille pige! :-)

Jeg vil sige, når hun er så lille, så sover hun nok det meste af tiden i er på restauranten alligevel. Hvis hun er vågen inden i skal afsted, kan du måske amme hende lige inden i kører hen til restauranten, så hun kan få sig en dejlig lur imens i spiser og hygger :-) 

Jeg tog selv på en togtur fra sjælland til jylland med min søn (og kæreste) da han var 11 dage gammel, og han sov bare igennem alting :-) Det gør de typisk når de er så små :-)

Anmeld Citér

11. maj 2016

Mortilah

Jeg tog min med paa weekendtur da hun var 4 dage gammel. Togtur 3 timer og vi sov ude i to nätter. Hun var ligeglad..og chancen for hun sover er nok stor 

Anmeld Citér

11. maj 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi var til konfirmation under 1 uge efter, at vores datter var født. Hun sov bare fra det hele.

Jeg ville ikke betænke mig over, at tage ud med en nyfødt. Man kan jo bare tage hjem, hvis man ikke føler sig tryg

Anmeld Citér

11. maj 2016

serinasmor

Put med hende hvis du er med så er hun tryg ... 

Men hvordan har du det ? 

Er din krop klar til at sidde op på en ukomfortabel stol og spise i et par timer ? 

Får du søvn nok eller vil de nye omgivelser stresse dig ?  

Er du god til at sige fra og tage hjem  hvis det bliver for meget ? Eller elsker du at være social så du kan få svært ved at tage hjem ... 

Altså handler det mest om dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.