Meget kort mens-tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. maj 2016

Anonym trådstarter

Hmm... Jeg fik min mens igår morges, blødte lidt, men ikke så vildt som jeg plejer og igår aftes var det stilnet meget af. Da jeg stod op til morgen var der intet! Som i ikke engang noget på mit natindlæg og intet hele dagen idag, heller ikke når jeg tørrer mig... Dvs det har varet mindre end 24 timer... Det plejer at vare mellem 3 og 5 dage

Er det noget man kan kalde normalt og man skal gå videre med? Sidste cyklus varede det 1 døgn med normal mængde og efterfølgende 2 døgn med mindre mængde... Det gør selvfølgelig intet, men man blir da lidt bekymret 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hmm... Jeg fik min mens igår morges, blødte lidt, men ikke så vildt som jeg plejer og igår aftes var det stilnet meget af. Da jeg stod op til morgen var der intet! Som i ikke engang noget på mit natindlæg og intet hele dagen idag, heller ikke når jeg tørrer mig... Dvs det har varet mindre end 24 timer... Det plejer at vare mellem 3 og 5 dage

Er det noget man kan kalde normalt og man skal gå videre med? Sidste cyklus varede det 1 døgn med normal mængde og efterfølgende 2 døgn med mindre mængde... Det gør selvfølgelig intet, men man blir da lidt bekymret 

Kan du evt være gravid?

Anmeld Citér

9. maj 2016

Anonym trådstarter

Jeg tog en test torsdag eftermiddag og fredag morgen, de blev først positive efter mange mange timer, men da det er valmed og stregen var meget svag, ligger jeg intet i det.

lørdag eftermiddag var den bang-negativ (apotekets), så gravid tror jeg ikke på jeg er  og blodet virkede friskt nok, intet brunt eller noget

Var egentlig interesseret i om andre har prøvet det samme og det er helt ok  det er ikke noget jeg har oplevet før, det er altid mindst 3 dage

Anmeld Citér

9. maj 2016

VN

Min sidste mens varede 2,5 dag, hvor dag 1 var med meget mild blødning, dag 2 endnu mindre og den halve sidste dag var der 2 pletter  Skal have mens om 6 dage, så er lidt spændt på hvad der kommer.. Det er også første gang min var sådan, altid ellers altid 4 +/- dage 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.