Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
H-Nielsen skriver: Uddannelse hjælp. Taksten hedder 14.575 ,- og så skal der betales skat
Uddannelse hjælp. Taksten hedder 14.575 ,- og så skal der betales skat
okey er ikke helt med
hvornår får man den sats?
i det jeg er udannet og over 25 kalder de det kh på jobcenteret
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: okey er ikke helt med hvornår får man den sats? i det jeg er udannet og over 25 kalder de det kh på jobcenteret
Nej jeg er selv over 25 og det hedder ikke kh mere
H-Nielsen skriver: Nej jeg er selv over 25 og det hedder ikke kh mere
Okey så ved at jeg er gravid vil jeg stige til 9000 når jeg kommer på barsel udbetalt selvom jeg er samlevende ?
Anonym skriver: Okey så ved at jeg er gravid vil jeg stige til 9000 når jeg kommer på barsel udbetalt selvom jeg er samlevende ?
Jeg er på barsel med en samboende i får 9*** ja
H-Nielsen skriver: Jeg er på barsel med en samboende i får 9*** ja
Okey bare underligt jeg ikke kan finde noget på nettet om det ..
har din mand fast job?
og hvad når din barsel er slut?
Fra sygemelding til barsel på kontant hjælp fik jeg 10.500. Og der er noget der hedder kontanthjælp, min mor får kontanthjælp, unge under 30 hedder det uddannelse hjælp
Okey bare underligt jeg ikke kan finde noget på nettet om det .. har din mand fast job? og hvad når din barsel er slut?
Min barsel slutter til januar.
.
H-Nielsen skriver: .
Eftersom du siger at der ikke er noget der hedder kontanthjælp mere, hvorfor får jeg så, så lav en sats
jeg er forsøger i forvejen
får det de kaldte kh samlevende under 30
Anonym skriver: Eftersom du siger at der ikke er noget der hedder kontanthjælp mere, hvorfor får jeg så, så lav en sats jeg er forsøger i forvejen får det de kaldte kh samlevende under 30
Taksten hedder 14.575? Det sys jeg er meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128