Datter som snorker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2016

Anonym trådstarter

Vi har en lille pige på lidt over 3 år. Hun har tidligere lidt rigtig meget af mellemørebetændelse, men har denne vinter over heldigvis kun været ramt af det 4-5 gange. 

Et meget stort fremskridt, da hun de andre år næsten havde det konstant, og både læge og ørelæge var/selvfølgelig med inde over.

Sidst jeg var til egen læge, sagde han at hendes polypper var pænt store, og spurgte om hun ikke snorkede en del. Dette må jeg jo sige ja til..

Han syntes dog ikke, at vi skulle gøre noget ved det. Men... Nu har vi jo så efterfølgende siddet og læst en del om det på nettet, og der står der alle steder, og snorken hos børn skal man tage seriøst, og ikke bare "lade det passere"..

Vi har ikke snakket med ørelægen om det endnu grundet lægens udtalelse, men ville i tage den videre? Overvejer meget stærkt at ringe til dem på mandag..

Hun er begyndt at snorke mere og mere, og kan faktisk snorke både når hun ligger på ryggen, men også når hun ligger på siden, og har også observeret det når hun ligger på maven.

Så bliver meget i tvivl om vores læges udtalelse, og især når der står på nettet, at børns snorken ikke må ignoreres...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2016

B&J

Jeg ville kontakte en øre hals læge, det gjorde vi nemlig fordi vores dreng snorkede helt vildt og det var dog mandlerne og polypperne. 

Anmeld Citér

8. maj 2016

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg ville kontakte en øre hals læge, det gjorde vi nemlig fordi vores dreng snorkede helt vildt og det var dog mandlerne og polypperne. 

Okay :-)

Hvad gjorde de så ved det??

Anmeld Citér

8. maj 2016

Rtjm05

Anonym skriver:

Vi har en lille pige på lidt over 3 år. Hun har tidligere lidt rigtig meget af mellemørebetændelse, men har denne vinter over heldigvis kun været ramt af det 4-5 gange. 

Et meget stort fremskridt, da hun de andre år næsten havde det konstant, og både læge og ørelæge var/selvfølgelig med inde over.

Sidst jeg var til egen læge, sagde han at hendes polypper var pænt store, og spurgte om hun ikke snorkede en del. Dette må jeg jo sige ja til..

Han syntes dog ikke, at vi skulle gøre noget ved det. Men... Nu har vi jo så efterfølgende siddet og læst en del om det på nettet, og der står der alle steder, og snorken hos børn skal man tage seriøst, og ikke bare "lade det passere"..

Vi har ikke snakket med ørelægen om det endnu grundet lægens udtalelse, men ville i tage den videre? Overvejer meget stærkt at ringe til dem på mandag..

Hun er begyndt at snorke mere og mere, og kan faktisk snorke både når hun ligger på ryggen, men også når hun ligger på siden, og har også observeret det når hun ligger på maven.

Så bliver meget i tvivl om vores læges udtalelse, og især når der står på nettet, at børns snorken ikke må ignoreres...

Da jeg var barn havde jeg også mellemørebetændelse hele tiden og snorkende voldsomt, jeg fik lagt dræn ved øre,næse hals læge samt fjernet polypper, jeg fik også fjernet mandler efter et par mdr. Jeg har ikke haft mellemørebetændelse siden og det hjalp rigtig meget på min snorken.....

Jeg ville også høre en øre,næse hals læge om ikke man kunne fjerne polypperne, jeg har en niece der skal have fjernet sine, hun lyder hele tiden somom hendes næse er helt stoppet og hun har svært ved at trække vejret igennem den.....

Anmeld Citér

8. maj 2016

Cirkus1900

Vores dreng har også snorket meget. Vi tog til øre næste hals læge og fik noget spray som skulle tages inden sengetid og det har hjulpet meget. Når der så er perioder med snot osv får han spray igen.

han har/havde også store polypper.

Anmeld Citér

8. maj 2016

De3Guldklumper

Vores datter fik fjernet polypper som 3-4 årig. Hun snorkede som en fuldvoksen mand og det var bare synd for hende da hun blev forstyrret af sin snorken. 

Hun blev lagt i narkose og tror ikke der gik mere end 15 min fra vi var gået fra hende til vi blev hentet ind igen og indgrebet var overstået. Det blev gjort på klinik hos en privat praktiserende øre,næse, halslæge. 

Anmeld Citér

8. maj 2016

B&J

Anonym skriver:

Okay :-)

Hvad gjorde de så ved det??

Fjernede hans mandler og pulypper 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.