USA - here we come!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. april 2008

Juniors mor

For 14 dage siden fik kæresten at vide, at han skal stå for et projekt i USA og derfor skal arbejde derovre i 4 mdr fra juni. Det er en super fed chance for ham, men min barsel slutter 19 maj og vi har ingen institutionsplads til Julie, så det gjorde mig ærlig talt lidt stresset!! Men så tilbød arbejdspladsen at betale for at han kunne få familien med - og så gik al planlægningen igang.
Nu er min barsel forlænget til 6.oktober, vi har fået en lækker 3 værelses lejlighed i et nybyggerri med swimmingpool, legeplads, legerum og fitness rum og så ligger det lige overfor et stoooort indkøbscenter og den modsatte vej er der et skønt naturområde med søer osv.
Nu skal vi bare have lavet pas til Julie og så skal jeg til samtale på den amerikanske ambassade for at få mit visum på torsdag og så drager vi ellers til USA i 4 mdr - vildt!!!

Helle - som glæder sig :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2008

linemus

Nej hvor vildt! Det lyder rigtig spændende. Hvor er det henne?

Knus Line

Anmeld

7. april 2008

Bamseboet :D

wow det lyder bare for lækkert... held og lykke med "ferien" :)

Anmeld

7. april 2008

Muffinmus

uha da.
Har selv boet der med min familie da jeg var 16, det er sgu en anderledes oplevelse:)
Kan godt forstå du glæder dig helt vildt til det, og så med pool osv. Det er SÅ lækkert:)Håber virkelig i får en rigtig god tur med masser af oplevelser i weekenderne.
Men hører jo nok fra dig alligevel selv om du er langt væk...så fantastisk med internettet:)

Anmeld

7. april 2008

Grynt

Aiiiiii hvor fedt :P Tillykke med det. Sikke en oplevelse det må blive.....bare at du ikke bliver så glad for det at du ikke vender hjem igen ;) Men fedt er det da :D

Anmeld

7. april 2008

Ny mor

Nøøøøj, hvor lyder det fedt :D Bliver helt sikkert en oplevelse for livet ;)
Birgitte

Anmeld

7. april 2008

Nadi

Slet slet ikke misundelig ;)

Men hvor bliver det en fed oplevelse for jer! Hvor i USA skal I bo??

Rigtig god tur til jer.

-Nadia

Anmeld

7. april 2008

Juniors mor

Nadi skriver:

Slet slet ikke misundelig ;)

Men hvor bliver det en fed oplevelse for jer! Hvor i USA skal I bo??

Rigtig god tur til jer.

-Nadia

Vi skal bo lidt udenfor Raligh, som er hovedbyen i North Carolina.
Vi har tidligere rejst en del rundt i USA, men har aldrig været på de kanter og det var måske heller ikke det område jeg selv ville have valgt, men det bliver spændende at se hvordan der er -og hvis jeg synes det er helt forfærteligt er 4 mdr jo til at overskue. Vi rejser 1 juni, -og puha jeg synes der er meget der skal ordnes inden :-o

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.