Jeg er så træt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
8 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2016

Anonym trådstarter

Jeg har en baby på 5mdr, som egentligt har sover fint om natten, men de sidste 14 dage - 3 uger går det ikke så godt mere.. 

Han vågner hver 2-3. Time. I går blev han puttet kl 21, vågnede kl 00:15-02:30-04:00-05:30 og ville så ikke sove mere. Jeg er helt færdig. 

Hvad kan der være sket siden det ændrer sig sådan?? Og hvad kan jeg gøre for at hjælpe ham tilbage?? 

Jeg føler snart ikke jeg kan hænge sammen mere, før vågnede han en gang pr nat. Det burde ikke være et tigerspring nu, han er også fint glad om dagen, han sover bare lidt flere og kortere lure i forhold til før

Pårh har lige lidt ondt af mig selv, men nøj jeg er træt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2016

Joan ( Smallie )

Tiger spring og så lyder det som om det er blevet en dårlig rytme. Spiser han når han er vågen eller er det bare vågen for at få sutten?

Anmeld Citér

7. maj 2016

Mor til guldklumpen

Min søn på 13 måneder vågner stadig tre fire gange om natten, tror det er meget normalt når han er så lille.

Anmeld Citér

7. maj 2016

modesty

Anonym skriver:

Jeg har en baby på 5mdr, som egentligt har sover fint om natten, men de sidste 14 dage - 3 uger går det ikke så godt mere.. 

Han vågner hver 2-3. Time. I går blev han puttet kl 21, vågnede kl 00:15-02:30-04:00-05:30 og ville så ikke sove mere. Jeg er helt færdig. 

Hvad kan der være sket siden det ændrer sig sådan?? Og hvad kan jeg gøre for at hjælpe ham tilbage?? 

Jeg føler snart ikke jeg kan hænge sammen mere, før vågnede han en gang pr nat. Det burde ikke være et tigerspring nu, han er også fint glad om dagen, han sover bare lidt flere og kortere lure i forhold til før

Pårh har lige lidt ondt af mig selv, men nøj jeg er træt 

Det er meget normalt at babyer begynder at vågne oftere omkring de 4 mdr. Det er dér der begynder at ske rigtigt meget i hjernen.

Hver 2-3. time er helt normalt for en baby på den alder. 

Anmeld Citér

7. maj 2016

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

Tiger spring og så lyder det som om det er blevet en dårlig rytme. Spiser han når han er vågen eller er det bare vågen for at få sutten?

Jeg forsøger at få ham til at sove igen bare med sutten, men som regel falder han ikke i søvn før han får mad 

Anmeld Citér

7. maj 2016

Anonym trådstarter

Mor til guldklumpen skriver:

Min søn på 13 måneder vågner stadig tre fire gange om natten, tror det er meget normalt når han er så lille.

Åh Gud, min datter var bare så nem og sov hele natten fra hun var de 4 måneder...der er lang vej frem kan jeg høre 

Anmeld Citér

7. maj 2016

Sedigfor

Det er meget normalt, min datter stoppede dog da hun var ca 4 mdr. Prøv at tilbyde vand.

Anmeld Citér

7. maj 2016

Mor til guldklumpen

Hvorfor tilbyde vand? Han er 5 måneder, han skal da have mad hver 3 time ca

Anmeld Citér

7. maj 2016

Lilotte87

Lyder helt normalt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.