Hårkur under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.688 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Er er nogen der kender til en hårkur som er OK at bruge under graviditet, dvs uden for meget parabene-halløj og parfume i? Helst helt uden...

Mit hår er helt udtørret af Neutral shampoo og balsam...

KH
Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

Riksen

Hejsa!

Prøv at gå på www.pureshop.dk
De sælger krops- og skønhedspeleje, som er økologisk og uden parabener.

Hilsen Rikke

Anmeld

27. september 2009

Ni-ko-li-ne

altså, hvis du ikke tværer skidtet ned i hovedbunden så kunne du i princippet bruge det meste :0)

men jeg kan anbefale Kevin Murphy produkter.

Anmeld

27. september 2009

Hjaltesmor

Origins hårkur, som fås i Matas, er uden parfume og parabener. De har også en anden i matas (mener det er Biotherm), men den koster flere hundrede kroner. Den fra Origins er mere betalelig.

Mit hår blev også helt som filt, da jeg var gravid og brugte neutral shampoo og balsam. Derfor gik jeg over til origins shampoo, som er lidt dyrere men også meget bedre for i hvert fald mit hår. Jeg er forsat med Origins nu, hvor jeg ammer og regner også at forsætte, når jeg er færdig med det

Anmeld

27. september 2009

Hjaltesmor

Forresten skifter jeg mellem Origins og Essensity, for ikke at blive 'imum' over for det ene mærke. Essensity fås bare kun hos frisører og visse steder på nettet, så det er nok ikke lige så nemt for dig at skaffe.

Anmeld

27. september 2009

Moderator

TAK for svarene pigerne - jeg går på udkig når jeg (forhåbentlig) får en masse lækre gavekort i fødselsdagsgave på onsdag

KH
Rosa

Anmeld

27. september 2009

Moderator

jeg vasker bare håret lidt sjældnere end jeg gjorde inden graviditeten, og jeg har ingen problemer med tørt hår På trods af mine lange lokker, som har tendens til at spalte og tørre ud, så har jeg ikke mærket noget til det overhovedet i graviditeten

Anmeld

27. september 2009

missKat

Signeb skriver:

Origins hårkur, som fås i Matas, er uden parfume og parabener. De har også en anden i matas (mener det er Biotherm), men den koster flere hundrede kroner. Den fra Origins er mere betalelig.

Mit hår blev også helt som filt, da jeg var gravid og brugte neutral shampoo og balsam. Derfor gik jeg over til origins shampoo, som er lidt dyrere men også meget bedre for i hvert fald mit hår. Jeg er forsat med Origins nu, hvor jeg ammer og regner også at forsætte, når jeg er færdig med det

lige præcis origins hårprodukter er helt fantastisk!!
så den er jeg med på at anbefale

Anmeld

29. september 2009

Tulle28

Aveda's produkter er også supergode - økologiske og fri for parabener, parfume osv.

Og ellers er olivenolie rigtig godt

Anmeld

29. september 2009

Moderator

Caroline86 skriver:

jeg vasker bare håret lidt sjældnere end jeg gjorde inden graviditeten, og jeg har ingen problemer med tørt hår På trods af mine lange lokker, som har tendens til at spalte og tørre ud, så har jeg ikke mærket noget til det overhovedet i graviditeten

Der er jo også nogen som får lidt mere "fedtet" hår under graviditeten, hvilket nok et tilfældet for dig, mens jeg nok oveni Neutral-helvedet har tendens til meget tørt hår i forvejen hvilket KUN er blevet værre under graviditeten.

Jeg kan ihvertfald ikke nøjes med at vaske hår lidt sjældnere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.