Undersøgelse af markedet for bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.590 visninger
7 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. maj 2016

frederik_undersøger

Hej til alle på min-mave.dk 

Først og fremmest håber jeg, at alle brugere herinde nyder og påskønner det fantastisk vejr som har været over os, de seneste par dage. 

Jeg er i gang med en undersøgelse omkring markedet for bleer samt hvordan disponenten befærder sig derpå. Til dét har jeg sammensat et lille spørgeskema, som jeg håber, at I ville bruge to minutter af jeres dyrebare tid, på at svare på. 

Spørgeskemaet kan fanges her: http://goo.gl/forms/eWM2IRc1Hi

Hvad svarene skal bruges til, kan jeg endnu ikke helt løfte sløret for. Det jeg dog kan sige er, at det er til et projekt, som skal gøre indkøb af bleer nemmere og ikke mindst mindre tidskrævende - og sidst men ikke mindst, skulle det også hjælpe på pengepungen, så hele opsparring ikke skal bruges til bleer. 

På forhånd tak!

Mvh, 

Frederik 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2016

serinasmor

frederik_undersøger skriver:

Hej til alle på min-mave.dk 

Først og fremmest håber jeg, at alle brugere herinde nyder og påskønner det fantastisk vejr som har været over os, de seneste par dage. 

Jeg er i gang med en undersøgelse omkring markedet for bleer samt hvordan disponenten befærder sig derpå. Til dét har jeg sammensat et lille spørgeskema, som jeg håber, at I ville bruge to minutter af jeres dyrebare tid, på at svare på. 

Spørgeskemaet kan fanges her: http://goo.gl/forms/eWM2IRc1Hi

Hvad svarene skal bruges til, kan jeg endnu ikke helt løfte sløret for. Det jeg dog kan sige er, at det er til et projekt, som skal gøre indkøb af bleer nemmere og ikke mindst mindre tidskrævende - og sidst men ikke mindst, skulle det også hjælpe på pengepungen, så hele opsparring ikke skal bruges til bleer. 

På forhånd tak!

Mvh, 

Frederik 

Jeg har 2 råd til dig hvis du virkelig ønsker vores hjælp  

1.  Lad være med at sige hej til alle på min-mave når du er på baby.dk  
  2. Gør dit link aktivt hvis vi skal trykke på det ..

Og ellers rigtig god dag 

Anmeld Citér

6. maj 2016

frederik_undersøger

serinasmor skriver:

Og ellers rigtig god dag 

Sikke dog en pinlig fejl fra min side. Dybt beklageligt... 

Linket kan jeg dog gøre noget ved, som kan findes i en klikbar version lige her: http://goo.gl/forms/eWM2IRc1Hi

Anmeld Citér

6. maj 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
serinasmor skriver:

Og ellers rigtig god dag 

Hahahaha

Anmeld Citér

6. maj 2016

Abracadabra

Nu har jeg svaret, og som altid er jeg lidt undrende overfor tanken om "at gøre bleindkøb nemmere" - er det en abonnementsordning? Det er (i mine øjne) nemlig en håbløs idé, medmindre man virkelig kan få prisen helt, helt i bund. Ellers findes nemlig.com fx, som jo leverer et meget bredere og bedre tilbud end en ren ble-ordning ville være. 

Anmeld Citér

6. maj 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Har svaret 

Men jeg kan heller ikke se hvordan det skulle kunne gøres nemmere vi handler dagligvare 1 gang om ugen i rama så der køber vi bare bleerne med det kunne da ikke være nemmere 

Anmeld Citér

7. maj 2016

Troldemommi

Har svaret, men syntes at der bliver fremlagt et problem som jeg ikke oplever.

Tror de fleste køber bleer samtidig som fødevarer, og ikke som et selvstændigt køb, derfor har jeg lidt svært ved at se det kan blive nemmere 

Jo hvis man skal transportere sine bleer hjem på cykel, så ville det være smart hvis de blev sendt hjem til en, men til en billig Porto 

Anmeld Citér

7. maj 2016

ErDuHerIkkeSnart

I et spørgsmål spørger du, om jeg går op i mærket på bleen. Her svarer jeg nej. Næste spørgsmål går på, om jeg ville gå på kompromis med mærket for at spare penge - det har jeg jo egentlig svaret på, men får ikke mulighed for at uddybe at det selvfølgelig afhænger af en række andre ting: kvalitet, pasform, kemi, osv.

Og så lige et råd med på vejen - brug bare almindeligt menneskesprog i dit spørgeskema, med mindre du virkelig gerne vil signalere distance til respondenten. Overdreven høflighed og udtryk såsom "disponentens befærden sig på markedet", kommer blot til at virke kunstigt...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.