js skriver:
Har nu været igennem 4 IVF behandlinger og har lige fået at vide, at mine æg ikke har en kvalitet der kan give mig noget håb om at blive gravid med egne æg - sandsynligvis grundet min alder (Bliver 42 år i oktober) :-(
Har fået at vide at vores eneste mulighed for at få et barn er nu ægdonation eller adoption.
Adoption er økonomisk helt udenfor rækkevidde for min mand og jeg og vi vil nu undersøge mulighederne med ægdonation.
Er der nogen herinde som ved noget om ægdonation? Eller som måske ligefrem selv har prøvet det?
Håber på rigtig mange indlæge om dette emne :-)
Kære Js
Først og fremmest gør det mig rigtig ondt at høre, at dine æg ikke er gode nok - jeg ved hvor meget ønsket og håbet om et barn fylder i én og hvor ked af det man kan blive når tingene ikke bliver som man håber

Jeg selv har valgt - hvis man da kan kalde det et fair valg - at være alene med mit barn. Jeg blev i starten af september insemineret med åben donorsæd på en privatklinik i København.
Desværre ved jeg ikke hvordan det forholder sig med ægdonation
Jeg har hørt at det er muligt for familiemedlemmer at donore æg, men jeg er ikke helt sikker.
Jeg håber det bdste for jer og

og krydser fingre for at det også vil lykkes jer at få den baby I ønsker jer så meget

Stort kram
Dorthe
Anmeld