Ægdonation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. september 2009

js

Har nu været igennem 4 IVF behandlinger og har lige fået at vide, at mine æg ikke har en kvalitet der kan give mig noget håb om at blive gravid med egne æg - sandsynligvis grundet min alder (Bliver 42 år i oktober) :-(
Har fået at vide at vores eneste mulighed for at få et barn er nu ægdonation eller adoption.
Adoption er økonomisk helt udenfor rækkevidde for min mand og jeg og vi vil nu undersøge mulighederne med ægdonation.
Er der nogen herinde som ved noget om ægdonation? Eller som måske ligefrem selv har prøvet det?

Håber på rigtig mange indlæge om dette emne :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

dorthemus

js skriver:

Har nu været igennem 4 IVF behandlinger og har lige fået at vide, at mine æg ikke har en kvalitet der kan give mig noget håb om at blive gravid med egne æg - sandsynligvis grundet min alder (Bliver 42 år i oktober) :-(
Har fået at vide at vores eneste mulighed for at få et barn er nu ægdonation eller adoption.
Adoption er økonomisk helt udenfor rækkevidde for min mand og jeg og vi vil nu undersøge mulighederne med ægdonation.
Er der nogen herinde som ved noget om ægdonation? Eller som måske ligefrem selv har prøvet det?

Håber på rigtig mange indlæge om dette emne :-)

Kære Js

Først og fremmest gør det mig rigtig ondt at høre, at dine æg ikke er gode nok - jeg ved hvor meget ønsket og håbet om et barn fylder i én og hvor ked af det man kan blive når tingene ikke bliver som man håber

Jeg selv har valgt - hvis man da kan kalde det et fair valg - at være alene med mit barn. Jeg blev i starten af september insemineret med åben donorsæd på en privatklinik i København.
Desværre ved jeg ikke hvordan det forholder sig med ægdonation  
Jeg har hørt at det er muligt for familiemedlemmer at donore æg, men jeg er ikke helt sikker.

Jeg håber det bdste for jer og  og krydser fingre for at det også vil lykkes jer at få den baby I ønsker jer så meget

Stort kram
Dorthe

Anmeld

27. september 2009

oo

Hej

Jeg ved ikke ret meget om det, dog vil jeg lige rette Dorthe og sige, at det er ikke muligt for familiemedlemmer at donere æg i DK.

jeg håber der er nogen herinde der kan hjælpe dig. ellers er www.lfub.dk måske et sted hvor de kan hjælpe dig

mange knus fra Trine

Anmeld

27. september 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

Hej

Jeg ved ikke ret meget om det, dog vil jeg lige rette Dorthe og sige, at det er ikke muligt for familiemedlemmer at donere æg i DK.

jeg håber der er nogen herinde der kan hjælpe dig. ellers er www.lfub.dk måske et sted hvor de kan hjælpe dig

mange knus fra Trine

Tak Trine  Så blev jeg det klogere...

Anmeld

27. september 2009

LISBETH:-)

Hejsa,

Det er da rigtig rigtig synd for jer at det ikke vil lykkedes.

Jeg har absolut ingen viden om ægdonation.

Men vil dog lige fortælle at det er gratis og adoptere et dansk barn. Det er kun hvis det er et udenlandsk barn det koster penge. Man skal dog stadig igennem hele godkendelses processen ved et dansk barn.

(Har en bekendt der har 2 stk adopterede danske børn)

Lisbeth

Anmeld

27. september 2009

Ansemusen

Jeg har hørt at danske børn er dyrere. Ej hvor dejligt, at der så er en cahnce for dem som ikke lige har 140 tusind til et barn! Jeg har simpelthen være så forarget at det skulle komme SÅ meget an på ens økonomiske situation!

js: Jeg ved heller ikke spor om ægdonation, men jeg håber af hele mit  for dig, at det lykkes at finde en donor og at du bliver mor!

Knus og  fra mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.