Baby med hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
8 svar
4 synes godt om
4. maj 2016

SofieHadberg

Hej. :-)

Hvor meget tøj tænker i at give jeres nye guldklumper på, når det er tid til at vende snuden hjem? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2016

EnGodMor

SofieHadberg skriver:

Hvor meget tøj tænker i at give jeres nye guldklumper på, når det er tid til at vende snuden hjem? 

Undskyld jeg spørg dumt men hjem hvorfra?

Anmeld Citér

4. maj 2016

EnGodMor

SofieHadberg skriver:

Hvis det er hjem fra hospitalet, så kommer det jo meget an på vind og vejr, samt årstiden og varmen/kulden

Anmeld Citér

4. maj 2016

SofieHadberg

EnGodMor skriver:

Hvis det er hjem fra hospitalet, så kommer det jo meget an på vind og vejr, samt årstiden og varmen/kulden

Jojo. Nu tænkte jeg i den kommende uge hvor de lover 20 graders varme :-)

Anmeld Citér

4. maj 2016

EnGodMor

SofieHadberg skriver:

Jojo. Nu tænkte jeg i den kommende uge hvor de lover 20 graders varme :-)

Aaaaaahhhhh

Altså de gange jeg har født, der har jeg taget lidt af hvert med, varmt samt køligt overtøj, og vurderet ud fra den enkelte dag

Men hvis jeg skulle hjem fra sygehuset og vejret var som i dag, så ville jeg give baby en tynd hue, og fleece dragt på, og have et lille tæppe til at ligge over 

Anmeld Citér

4. maj 2016

SofieHadberg

EnGodMor skriver:

Aaaaaahhhhh

Altså de gange jeg har født, der har jeg taget lidt af hvert med, varmt samt køligt overtøj, og vurderet ud fra den enkelte dag

Men hvis jeg skulle hjem fra sygehuset og vejret var som i dag, så ville jeg give baby en tynd hue, og fleece dragt på, og have et lille tæppe til at ligge over 

Tænkte om en langærmet body under en sparkedragt er nok og så med et tæppe over? :-)

Anmeld Citér

4. maj 2016

EnGodMor

SofieHadberg skriver:

Tænkte om en langærmet body under en sparkedragt er nok og så med et tæppe over? :-)

Jeg ville syntes det var for lidt men jeg har det os med at pakke mine børn lidt for meget ind

Anmeld Citér

4. maj 2016

serinasmor

SofieHadberg skriver:

Jeg ville nok give en tyk trøje / tynd jakke på også ... 

Men det kommer bog også meget an på dig  

Som udgangspunkt - hvis du selv ville tage en jakke på så giv baby jakke på - hvis du ville dø af varme over at have jakke på så giv ikke baby jakke på  

Anmeld Citér

4. maj 2016

(august)

Vi er godt nok kørt i bil hjem efter hver fødsel, men vores havde sådan ca dette på.

1. født i august havde langærmet body, strømpebukser og en kjole, det var ikke specielt varmt for en august dag, husker det som lige knap 20gr også tæppe på i bilen.

2. født i jan havde en kortærmet body + sparkedragt og en fleecedragt på i bilen og tæppe.

3. født i juni, vildt varm juni, så hun havde en tynd langærmet bomuldsdragt på med fødder i. I bilen fik hun tæppe på pga klimaanlæg i bilen. Da vi kom hjem og hun skulle sove i barnevogn havde jeg købt en sommer dyne hun brugte på de koldere dage og ellers et tæppe.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.