Svensk politi leder på andet døgn efter den 10-årige Engla i et øde område i Dalarna

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. april 2008

SaNiNa

http://ekstrabladet.dk/112/article992495.ece

Håber bare de finde den lille pige igen...

Blev så undrrlig til modes da vi sad og så det om Madeleine i torsdages alle de forklaringer som er så ens skræmmer mig virkelig...

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2008

Pia.

Puha ja .... det er frygteligt lige så snart det har noget med børn at gøre... håber de finder den lille pige... - og jeg håber det samme med Madeleine - men jeg tvivler nu med hende, når hun har været væk et år...

:(

Anmeld

7. april 2008

Muffinmus

har de fundet hende nu??
Hader når der sker noget med de små pus. Ej, man bliver altså virkelig følsom når man bliver mor.
Madeleine, ja, det er sgu tragisk og håber snart der bliver kastet et eller andet lys over hvor hun er uanset om hun er dræbt eller kidnappet. Det må virkelig være det frygteligste i verden af miste sit lille barn.
Har også kun lyst til at tude over hele den familie der blev trafikdræbt med 2 børn. Livet er sgu uretfærdigt nogle gange.

Anmeld

7. april 2008

Balderson

Hej

Lige så snart det har noget med børn at gøre, så er det jo næsten ikke til at holde ud..

Lige for tiden hvor alle homonerne farer rundt i min krop, kan jeg slet ikke tåle at se sådanne programmer, så så desværre ikke det sidste program om pigen Madeline..

Jeg håber da indeligt at de finder pigen fra sverige...

Mvh

Den gravide Jill

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.