Min mave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. september 2009

Nybagt mor

Ja - den er kæmpe stor nu.. - Er i uge 36, så der er ikke længe til ham den lille nok melder sin ankomst
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2009

Maise

kommende-mor skriver:

Ja - den er kæmpe stor nu.. - Er i uge 36, så der er ikke længe til ham den lille nok melder sin ankomst

Wow en flot mave og hold da op hvor er du slank stadig

Anmeld

27. september 2009

kiroo

hvor er den fin din mave.. nu kan man snart ikke vente mere vel..?
men ikke for at tage modet fra dig, syntes Jeg ikke at din mave er sunket.. syntes den sidder fint, men den kan nok godt falde mere...

Anmeld

27. september 2009

Nybagt mor

Tak, ja den er dejlig stor og rund nu 

M.h.t vægten, ja - så er det vist et heldigt billede jeg lige fik taget - har altså taget en 17 kg på indtil videre

Anmeld

27. september 2009

Nybagt mor

He - jamen så er det nok min mor der ser syner, fordi hun bare meget gerne snart vil være mormor...
For ja - som jeg selv skrev i mit andet indlæg, så syntes jeg heller ikke selv at den er specielt nedsunket...

Anmeld

27. september 2009

mor-til-vanessa

kommende-mor skriver:

den er rigtig fin din mave

Anmeld

27. september 2009

kiroo

kommende-mor skriver:

He - jamen så er det nok min mor der ser syner, fordi hun bare meget gerne snart vil være mormor...
For ja - som jeg selv skrev i mit andet indlæg, så syntes jeg heller ikke selv at den er specielt nedsunket...

Det skal nok komme.. jeg opdaget det ikke lige selv det var naboen, og så begynte mit bækken bareat gøre ondt.
jeg har også taget 17kg. på og det hele syntes at se ud som om det kun sidder på maven.. kan dog godt selvse det sidder på lår og røv.. hehe

Anmeld

27. september 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Sikke en smuk mave.

Der kan ske meget i løbet af de næste 14 dage, så mon ikke den synker.

Nu ved jeg godt at ildere og mennesker ikke er det samme, men hos drægtige ilder tæver synker maven også inden fødsel.
Jeg havde en tæve hvor det gik så stærkt lige pludselig at maven aldrig nåede at synke rigtigt, men ud kom hvalpene.

Anmeld

27. september 2009

Nybagt mor

Tak, - og ja jeg satser da på at den synker lidt snart. Det gør jo vejen ud lidt kortere

Anmeld

27. september 2009

Nanna1985

Hvor er det en SMUK mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.