P27 skriver:
Det er nok mere en juice til en slowjuicer, men en sund og lækker drik med ingefær (den skal ikke have for lidt) , citron, spinat og æble smager godt.
Hvis du vil lave den i en blender skal du måske prøve dig frem med konsistensen 
Gulerødder og indefær er også godt sammen med fx lidt saft fra grapefrugter eller friskpresset appelsinjuice.
Hvis du vil tabe dig vil jeg generelt anbefale at du holde dig meget til grønsager i stedet for frugt , da der er meget sukker i frugt.
Præcis!
Du bør ikke spise meget frugt. Din krop skelner ik imellem god og dårlig sukker.
Det er en total klassiker at man tænker, nu skal jeg være sund, så spiser jeg masser af frugt. Frugt er ikke ret godt ved vægttab. Som P27 skriver- spis grøntsager! Grøntsager er super fyldstof. Sørg for at få protein nok. Via fx. kød, æg, bælgfrugter, ost..
Jeg er bestemt ik uddannet indenfor ernæring.. Men har to graviditeter med 23 kg vægtøgning og går ugentlig til lægecheck pga vægten. Er ved at have styr på den. Men mit juice og frugtindtag spændte total ben for mig i starten. 
Sorry at jeg ik kan hjælpe med en opskrift- kunne bare ik lave være med at kommentere det når nu du skrev det i forbindelse med vægttab..
Anmeld
Citér