Simpelthen så ideforladt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.988 visninger
10 svar
2 synes godt om
2. maj 2016

Leneur

Vil i dele jeres nemme, sunde og billige madplan. Til en voksen og et barn på 6 år, så vil jeg blive mere end glad. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

2. maj 2016

serinasmor

Profilbillede for serinasmor
Leneur skriver:

Vil i dele jeres nemme, sunde og billige madplan. Til en voksen og et barn på 6 år, så vil jeg blive mere end glad. 

Det kunne jo være mange ting - men det fine vejr tager i betragtning så salater og magert kød  

Fx salat af agurk avocado og frost ærter  med lidt olivenolie og balsamico - hertil bagt laks 

Bagte kartofler  med krydderurter og olivenolie (eller smør hvis man er fræk ) hertil bagte gulerødder med oregano og skinketern og evt en skyr dip  - skyr med krydderier og friske krydderurter ... 

Pasta og tomatsovs

Salat med kogte forårsløg og tomat - hertil kogt hamburgerryg 

Varm tomat og løgsalat med stegt hamburgerryg

Tomat og mozzarella salat - hertil schwartzwalder skinke i plukkede stykker 

Broccoli ristet på panden blandet med finthakket rødløg, rød peberfrugt og stegt schwartswalderskinke  - Og lidt olivenolie .. smagt til med krydderurter

Wok - resten grøntsager og lidt kylling - evt med karry 

Kold tomatsuppe 

Bruchetta 

Salat med kogte æg, spinat, asparges og rød peberfrugt - og lidt olivenolie og balsamico (og salt og peber ) 

Min blog og shop

Anmeld Citér

2. maj 2016

LeneKE

Jeg kan lige sende dig et billede af vores madplan når jeg kommer hjem senere ����

Anmeld Citér

2. maj 2016

Leneur

serinasmor skriver:

Det kunne jo være mange ting - men det fine vejr tager i betragtning så salater og magert kød  

Fx salat af agurk avocado og frost ærter  med lidt olivenolie og balsamico - hertil bagt laks 

Bagte kartofler  med krydderurter og olivenolie (eller smør hvis man er fræk ) hertil bagte gulerødder med oregano og skinketern og evt en skyr dip  - skyr med krydderier og friske krydderurter ... 

Pasta og tomatsovs

Broccoli ristet på panden blandet med finthakket rødløg, rød peberfrugt og stegt schwartswalderskinke  - Og lidt olivenolie .. smagt til med krydderurter

Kold tomatsuppe 

Bruchetta 

Salat med kogte æg, spinat, asparges og rød peberfrugt - og lidt olivenolie og balsamico (og salt og peber ) 

Hold da op mange gode ideer. ��

Anmeld Citér

2. maj 2016

Leneur

LeneKE skriver:

Jeg kan lige sende dig et billede af vores madplan når jeg kommer hjem senere ����

Det vil jeg blive glad for. 

Anmeld Citér

2. maj 2016

Leneur

serinasmor skriver:

Pasta og tomatsovs

Kold tomatsuppe 

Bruchetta 

Og tror faktisk at det bliver til en pastasalat med et godt stykke brød til . Så er der også til madpakken.  Den ide fik jeg ud af ordet salat. 

Anmeld Citér

2. maj 2016

serinasmor

Leneur skriver:

Hold da op mange gode ideer. ��

Har jo en nærmest altædende 6årig selv ... Og mange dage hvor det gerne må være lidt nemt  

At vi så er en voksen mere gør jo kun forskel på mængden af mad 

Min blog og shop

Anmeld Citér

2. maj 2016

Leneur

serinasmor skriver:

Har jo en nærmest altædende 6årig selv ... Og mange dage hvor det gerne må være lidt nemt  

At vi så er en voksen mere gør jo kun forskel på mængden af mad 

Min er så ikke altædende og ovenikøbet småtspisende, så det trækker lidt tænder ud at blive ved med at finde på noget, jeg også selv gerne vil have, uden at blive for træt af gentagelser...

Anmeld Citér

2. maj 2016

serinasmor

Leneur skriver:

Min er så ikke altædende og ovenikøbet småtspisende, så det trækker lidt tænder ud at blive ved med at finde på noget, jeg også selv gerne vil have, uden at blive for træt af gentagelser...

Kan jeg godt forstå ... Ville blive skør af at spise det samme om og om igen ..

Husk at udfordre hende lidt til at smage på nyt 

.. 

Og husk at hun er stor nok til at kunne være med til rigtigt meget i køkkenet ... 

Min blog og shop

Anmeld Citér

2. maj 2016

Leneur

serinasmor skriver:

Kan jeg godt forstå ... Ville blive skør af at spise det samme om og om igen ..

Husk at udfordre hende lidt til at smage på nyt 

.. 

Og husk at hun er stor nok til at kunne være med til rigtigt meget i køkkenet ... 

Ja hun gider heldigvis godt med i køkkenet og jeg prøver også til med lidt forskelligt. Det er bare lidt op ad bakke nogen gange. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.