Klar på nr.4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.345 visninger
5 svar
6 synes godt om
2. maj 2016

Mullesmith

Åh Gud jeg er allerede i mit hovede klar til barn nummer 4  men vi havde ligesom aftalt ikke at skulle have flere, Felix er ikke engang 3mdr endnu. Har Sofus og Emil fra nov. 2010. Manden vil ikke have flere, men han har også en søn fra et tidligere ægteskab. Er skruk igen selvom jeg har en baby  har ikke lyst til at tænke at jeg aldrig får liv at være gravid og føde igen  hvordan lærer jeg at acceptere det?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2016

Mortilah

Sådan har jeg det også

Men med 1 eget, 4 bonus og 1 fælles.. Så er det ik en mulighed, ved jeg

Men det er meget underligt at vide jeg ikke skal have flere og at jeg nu skal leve med mens i måske 15-20 år til intet formål

Prøver virkelig at nyde hvert sekund med min baby nu og gøre det bedste jeg kan for hende.. Købe de fineste babyting også- det er jo den sidste

Anmeld Citér

2. maj 2016

lineog4

Jeg har haft det længe og efter hver af de sidste to graviditeter, men på en eller anden sjov måde er jeg nu der at jeg er vildt skruk men ikke vil have et barn mere for det vil vælte alt det andet skønne jeg har. Så mit råd fokus på alt det fantastiske du har... 

Anmeld Citér

2. maj 2016

Doubleup

Mullesmith skriver:

Åh Gud jeg er allerede i mit hovede klar til barn nummer 4  men vi havde ligesom aftalt ikke at skulle have flere, Felix er ikke engang 3mdr endnu. Har Sofus og Emil fra nov. 2010. Manden vil ikke have flere, men han har også en søn fra et tidligere ægteskab. Er skruk igen selvom jeg har en baby  har ikke lyst til at tænke at jeg aldrig får liv at være gravid og føde igen  hvordan lærer jeg at acceptere det?

Hej. Ih, da jeg havde født min datter var jeg så skruk! Jeg ville så gerne have en til jeg kunne tude

Nu er jeg så gravid igen og jeg har det allerede på samme måde, jeg vil så gerne have en til!  Jeg tror det er meget normalt at ville have en til specielt med sådan en sød lille en som du har dig 

Anmeld Citér

2. maj 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Ih skønne drenge du har dig. Jeg har også en fra 2010  

Anmeld Citér

2. maj 2016

Mullesmith

Mortilah skriver:

Sådan har jeg det også

Men med 1 eget, 4 bonus og 1 fælles.. Så er det ik en mulighed, ved jeg

Men det er meget underligt at vide jeg ikke skal have flere og at jeg nu skal leve med mens i måske 15-20 år til intet formål

Prøver virkelig at nyde hvert sekund med min baby nu og gøre det bedste jeg kan for hende.. Købe de fineste babyting også- det er jo den sidste

Har netop tænkt det samme med menstruationen til intet formål er man frugtbar hihi skørt men sandt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.