Jeg starter arbejde den 18. December, og Felix i dp sammen med storebror Bastian, den 1. December....
Det bliver lidt "spændende" at starte arbejde igen, for når jeg kommer tilbage har jeg været væk i 3 år, og min krop er slet ikke i topform.... Jeg har mange problemer med smerter i bækkenet og hofterne, og er sgu bange for de bliver skuffede når de opdager det. Det gør bare så ondt, og min energi er nærmest ikke eksisterende.... Men det kan jo også være at lidt arbejde vil ændre på det, hvem ved.
Der er sket et par udskiftninger på mit job også, men det er vidst ikke mange. Jeg arbejder i en integreret institution, så efter 3 års fravær, kommer jeg jo tilbage til HELT nye børn, i hele huset. Så det bliver osm at starte nyt arbejde. Også fordi jeg kun har været i huset i 2 uger, inden jeg gik fra. Så jeg har slet ike prøvet at arbejde i de nye omgivelser på mit job...
Ikke mindst er jeg spændt på hvordan det hele skal hænge sammen, med hensyn til at få afleveret og hentet børn, når nu både kenneth og jeg arbejder, med minimum en ½ times kørsel fra job til dp. Vi skal begge møde tidligt (ikke alle dage for mig) og har fri lidt sent på eftermiddagen, hvorefter vi begge så skal over kronprins frederiks broen, før vi kan komem både til dp og hjem. Så det bliver lidt en udfordring for os, at få styr på det hele...
Anmeld