(november) Længe siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. september 2009

malou

Hej tøser.

Længe siden... vi er sgu for dårlige til at keep in touch herinde i vores gruppe.. men er det fordi vi bare er på forsiden.. eller?? jeg er nok mest i øffen men har da stadig 4 kvartal 2008 oppe i mine hovedlinje men den ændre alt for sjældent emne.... øv

nå men jeg har kun 1 md tilbage af min orlov... hvad med Jer.. er I så småt begyndt at arbejde??

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2009

mariamiss6

Hejsa.... Jamen jeg er mest på forsiden bare.... så det vil sige sådan lidt over det hele hehe....

Men altså jeg skal først starte arbejde igen den 18. December. Felix skal starte den 1. December i dagpleje, og han har fødselsdag den 4. December.

Lige nu, her lige inden han fylder 10 måneder, er han begyndt at rejse sig, og prøver ihærdigt at gå rundt om bordd og stole. Og prøver nogen gange kræfter med diverse gåvogne. Så jeg er ikke så nervøs for at skulle have ham i dagpleje om bare 2 måneder (okay måske lidt sørgelig ), han skal nu nok hurtigt komme efter de andre...

Anmeld

28. september 2009

malou

mariamiss6 skriver:

Hejsa.... Jamen jeg er mest på forsiden bare.... så det vil sige sådan lidt over det hele hehe....

Men altså jeg skal først starte arbejde igen den 18. December. Felix skal starte den 1. December i dagpleje, og han har fødselsdag den 4. December.

Lige nu, her lige inden han fylder 10 måneder, er han begyndt at rejse sig, og prøver ihærdigt at gå rundt om bordd og stole. Og prøver nogen gange kræfter med diverse gåvogne. Så jeg er ikke så nervøs for at skulle have ham i dagpleje om bare 2 måneder (okay måske lidt sørgelig ), han skal nu nok hurtigt komme efter de andre...

Jubieeee der er liv i gruppen... hihi.... ja det er utroligt så hurtigt vores små poder pludselig bare ikke er sååå små mere... pyhhh.. - Jeg gruer også får når jeg skal afl. Victor til nogle helt fremmede... men jeg kan jo først skrive ham op når han bliver 1 år så indtil han får plads skal han være hos mine forældre og dem kender han jo... så indtil videre kan mor her aflevere uden problemer.

Jeg må godtnok også sige at min lille mand er blevet MEGET "selvstændig" han kan blive skrup hysterisk hvis jeg siger NEJ når han er ved at skubbe keramik lampen ned på gulvet... eller hiver i vores tlf ledning der sidder fast i en skinne på væggen............ pyhhh han er en pillefinger....så der er gang i det lille hus her i malmø-...

knus malou

Anmeld

28. september 2009

mariamiss6

Felix gider bare ikke altid lege så meget selv, og han bliver hurtigt træt... det er mest der han er sur og brokker sig hele tiden....

Generelt piller han såan set kun på stuebordet, og så vil han gerne vælte vandfadet på puslebordet (det er også lykkedes mange gange nu)

Men ja, de kommer sgu hurtigt omkring de må, når først de har lært at kravle, og begynder at rejse sig, så er der intet der er helligt mere....

Anmeld

5. oktober 2009

MetteT

malou skriver:

Hej tøser.

Længe siden... vi er sgu for dårlige til at keep in touch herinde i vores gruppe.. men er det fordi vi bare er på forsiden.. eller?? jeg er nok mest i øffen men har da stadig 4 kvartal 2008 oppe i mine hovedlinje men den ændre alt for sjældent emne.... øv

nå men jeg har kun 1 md tilbage af min orlov... hvad med Jer.. er I så småt begyndt at arbejde??

knus malou

Ja, jeg kommer også mest bare på forsiden.. Glemmer simpelthen at kigge herind, især når der nu har været lidt dødt i et stykke tid...

Men la os da få gang i gruppen igen..

Kathrine startede i dagpleje den 1. September og det er bare gået over al forventnig... Hun elsker simpelthen bare at være der.. Der har ikke været noget pyller eller noget på noget tidspunkt jeg har afleveret hende.. Hun rækker bare armene ud til dagpleje moderen og så kan jeg ellers godt bare gå..

Jeg selv starter på arbejde her den 15. Oktober.. Det har jeg det lidt blandet med.. Altså vil godt snart ud at se nogle andre mennesker igen og komme lidt op i gear.. Er sgu gået lidt død her den sidste måneds tid, hvor Kathrine har været afsted.. Men gider bare ikke rigtig selve arbejdet.. Har været dernede at hilse på og der er bare kaos dernede for tiden.. Så det blir ikk sjovt at komme tilbage til..
Samtidig med at jeg stortset ikke kender nogle mennesker dernede mere, da alle ungarbejderne og flere af 1. assistenterne er skiftet ud det sidste år..
Men håber da det er nogle søde og rare mennesker..

Knus Mette

Anmeld

5. oktober 2009

mariamiss6

Jeg starter arbejde den 18. December, og Felix i dp sammen med storebror Bastian, den 1. December....

Det bliver lidt "spændende"  at starte arbejde igen, for når jeg kommer tilbage har jeg været væk i 3 år, og min krop er slet ikke i topform.... Jeg har mange problemer med smerter i bækkenet og hofterne, og er sgu bange for de bliver skuffede når de opdager det. Det gør bare så ondt, og min energi er nærmest ikke eksisterende.... Men det kan jo også være at lidt arbejde vil ændre på det, hvem ved.

Der er sket et par udskiftninger på mit job også, men det er vidst ikke mange. Jeg arbejder i en integreret institution, så efter 3 års fravær, kommer jeg jo tilbage til HELT nye børn, i hele huset. Så det bliver osm at starte nyt arbejde. Også fordi jeg kun har været i huset i 2 uger, inden jeg gik fra. Så jeg har slet ike prøvet at arbejde i de nye omgivelser på mit job...

Ikke mindst er jeg spændt på hvordan det hele skal hænge sammen, med hensyn til at få afleveret og hentet børn, når nu både kenneth og jeg arbejder, med minimum en ½ times kørsel fra job til dp. Vi skal begge møde tidligt (ikke alle dage for mig) og har fri lidt sent på eftermiddagen, hvorefter vi begge så skal over kronprins frederiks broen, før vi kan komem både til dp og hjem. Så det bliver lidt en udfordring for os, at få styr på det hele...

Anmeld

5. oktober 2009

MetteT

mariamiss6 skriver:

Jeg starter arbejde den 18. December, og Felix i dp sammen med storebror Bastian, den 1. December....

Det bliver lidt "spændende"  at starte arbejde igen, for når jeg kommer tilbage har jeg været væk i 3 år, og min krop er slet ikke i topform.... Jeg har mange problemer med smerter i bækkenet og hofterne, og er sgu bange for de bliver skuffede når de opdager det. Det gør bare så ondt, og min energi er nærmest ikke eksisterende.... Men det kan jo også være at lidt arbejde vil ændre på det, hvem ved.

Der er sket et par udskiftninger på mit job også, men det er vidst ikke mange. Jeg arbejder i en integreret institution, så efter 3 års fravær, kommer jeg jo tilbage til HELT nye børn, i hele huset. Så det bliver osm at starte nyt arbejde. Også fordi jeg kun har været i huset i 2 uger, inden jeg gik fra. Så jeg har slet ike prøvet at arbejde i de nye omgivelser på mit job...

Ikke mindst er jeg spændt på hvordan det hele skal hænge sammen, med hensyn til at få afleveret og hentet børn, når nu både kenneth og jeg arbejder, med minimum en ½ times kørsel fra job til dp. Vi skal begge møde tidligt (ikke alle dage for mig) og har fri lidt sent på eftermiddagen, hvorefter vi begge så skal over kronprins frederiks broen, før vi kan komem både til dp og hjem. Så det bliver lidt en udfordring for os, at få styr på det hele...

Ja, det blir da bare rigtig spændende..
Og hold da op en masse nye navne du ska lære på en gang...

Det er da dejligt at i kan få Felix samme sted hen som Bastian.. Så er der da det sted mindre at haste hen når i har fri..

Nu spørger jeg nok dumt, men kronprins Frederik broen????

Håber i får det hele til at hænge sammen..
Her er det heldigvis dejlig nemt.. Jeg møder tidligst kl 8. og Steffen har senest fri kl 15.15... Og så ligger dagplejen ca 200m fra vores hjem.. Så det sku vi nok ku få til at passe sammen..

Knus Mette

Anmeld

5. oktober 2009

mariamiss6

MetteT skriver:

Ja, det blir da bare rigtig spændende..
Og hold da op en masse nye navne du ska lære på en gang...

Det er da dejligt at i kan få Felix samme sted hen som Bastian.. Så er der da det sted mindre at haste hen når i har fri..

Nu spørger jeg nok dumt, men kronprins Frederik broen????

Håber i får det hele til at hænge sammen..
Her er det heldigvis dejlig nemt.. Jeg møder tidligst kl 8. og Steffen har senest fri kl 15.15... Og så ligger dagplejen ca 200m fra vores hjem.. Så det sku vi nok ku få til at passe sammen..

Knus Mette

vores dp (og senere børnehaven ) ligger også kun 200 meter fra vores hjem... Problemet er at komme fra arbejde og hjem og hente i tide, da jeg jo nok ofte vil lukke institutionen, og vores dp lukker forholdsvis tidligt (i forhold til institution) Kenneth kan nok nå at hente, men han kan under ingen omstændigheder nå at aflevere, med de mødetider han har nu.... så afleveringen er det største problem, de dage hvor jeg også møder tidligt, for der skal jeg møde når dp åbner.... blot en ½ timer der fra.... sååå, men det løser sig vel nok....

Kronprins Frederiksbroen = hæve sænke broen i Frederikssund... Den åbner hver ½'e og hele time HELE sommeren, plus minus det løse, og resten af året efter behov. Det er en lille bitte bro med et spor i hver retning, og der kører milliarder af biler over den hver dag.... Der er kø 2 timer hver morgen mellem 7-9 og hver eftermiddag, minimum mellem 15-18, Køen strækker sig tværs gennem frederikssund, og hvor det på tom vej ville tage 3 minutter at køre gennem, tager det i myldretiden minimum en ½ time fra ende til anden.... (overhovedet ikke nogen fed fornemmelse når man har presseveer )

Anmeld

8. oktober 2009

MetteT

Arh!! Det er sguda bare mega øv...!! Håber i finder ud af det...

Jeg har heldigvis kun 700m på arbejde (uden bro)
Og Steffen har en 2-3 km uden forhindringer..
Så det er altså bare dejligt..

Anmeld

9. oktober 2009

malou

MetteT skriver:

Arh!! Det er sguda bare mega øv...!! Håber i finder ud af det...

Jeg har heldigvis kun 700m på arbejde (uden bro)
Og Steffen har en 2-3 km uden forhindringer..
Så det er altså bare dejligt..

smiler jeg har 20 km til job... med  en STOR STOR bro imellem Men jeg tror jeg fremover tager toget over.. billigere og nemmere...

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.