Jubii :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
12 svar
9 synes godt om
1. maj 2016

Marteris

Så er det sket.

Positiv graviditetstest !!!

Jeg er 32 år og dette vil blive vores 1. barn. Det er egentlig 1. måned at vi målrettet er gået efter det. Den 14. april stod jeg med en positiv ægløsningstest og vi satte alle sejl ind 

Vi havde regnet med at vi måtte prøve i længere tid før der var gevinst og havde da slet ikke forestillet os dette.

Min mand tør ikke tro på det helt, før jeg har fået det bekræftet hos lægen (skal aflv. urinprøve i morgen).

Vi har været sammen i 7 år og været gift i 3 år og nu følte vi at vi var klar til at prøve 

Jeg kunne faktisk teste svagt positiv allerede den 27. april, men da stregen var meget svag turde jeg ikke helt at tro på det 

Ih det er så spændende og jeg håber at kunne følge nogle herinde.

Mange spørgsmål melder sig... Hvornår kan man informere sine nærmeste? Hvor stor er chancen for at den lille spirre bliver?

Man har jo helt lyst til at råbe det højt, men jeg ved jo at der er en chance for at det ikke går helt som ønsket.

I følge beregninger på nettet skulle min termin blive den 6. januar 2017 (dagen før min egen fødselsdag ).

Glæder mig at høre fra Jer andre med termin i den bedste måned 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2016

SaraSimonsen

Marteris skriver:

Så er det sket.

Positiv graviditetstest !!!

Jeg er 32 år og dette vil blive vores 1. barn. Det er egentlig 1. måned at vi målrettet er gået efter det. Den 14. april stod jeg med en positiv ægløsningstest og vi satte alle sejl ind 

Vi havde regnet med at vi måtte prøve i længere tid før der var gevinst og havde da slet ikke forestillet os dette.

Min mand tør ikke tro på det helt, før jeg har fået det bekræftet hos lægen (skal aflv. urinprøve i morgen).

Vi har været sammen i 7 år og været gift i 3 år og nu følte vi at vi var klar til at prøve 

Jeg kunne faktisk teste svagt positiv allerede den 27. april, men da stregen var meget svag turde jeg ikke helt at tro på det 

Ih det er så spændende og jeg håber at kunne følge nogle herinde.

Mange spørgsmål melder sig... Hvornår kan man informere sine nærmeste? Hvor stor er chancen for at den lille spirre bliver?

Man har jo helt lyst til at råbe det højt, men jeg ved jo at der er en chance for at det ikke går helt som ønsket.

I følge beregninger på nettet skulle min termin blive den 6. januar 2017 (dagen før min egen fødselsdag ).

Glæder mig at høre fra Jer andre med termin i den bedste måned 

Først, STORT TILLYKKE  

Jeg havde selv ægløsning 16.april og har forventet termin 6. Januar som dig. Lægen regner termin i forhold til sidste mens dag men æl tælles altid som dag 2+0 så du burde have termin 4. Januar tror jeg? 

Ligemeget hvad så tillykke. Det er jeres første barn? 

Anmeld Citér

1. maj 2016

Marteris

Tusind tak! 

Ja det er vores første 

Og TILLYKKE til Jer også 

Okay, ja så vil terminen nok være den 4. eller 5. januar (jeg testede positiv på ægløsning både den 14. og 15 april). 

Anmeld Citér

2. maj 2016

AarhusLouise

Hejsa, jeg har testet positiv i går!!!!  Efter en GUL hvor jeg mistede en æggeleder for et par år siden tør jeg dog ikke rigtig at glæde mig endnu. Men håber at alt ser rigtigt ud når jeg kommer til skanning. Ihhh det er vildt!  

Anmeld Citér

2. maj 2016

Marteris

TILLYKKE 

Ja det bliver spændende til vores scanninger! Uha tænk at små liv er på vej 

Det bliver sjovt at følges ad herinde 

Anmeld Citér

3. maj 2016

AarhusLouise

Ja TILLYKKE til jer (det glemte jeg at skrive før, 

Ja det er mega spændende. Skal du også til tidlig skanning? 

Jeg venter på at modtage indkaldelse fra Skejby.... Meget utålmodig, og tror samtidig ikke på det. 

Anmeld Citér

3. maj 2016

Nitz - <3 David

Stort TILLYKKE!

Jeg har også lige testet positiv. Jeg havde ÆL D. 17. April. Og mens udeblev i Søndags.

Har i forvejen en søn på 4,5år. Som er født 10 uger for tidligt. Fylder selv 30 år til oktober. Og bor i Nordjylland (Nær Hjørring)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. maj 2016

Marteris

Aflv. urinprøve hos min læge i mandags og det blev bekræftet 

Men hun vil se først se mig til 1. undersøgelse den 13. juni!! Der vil jeg være 10 uger henne 

Har besluttet at det kan vi ikke vente på, så jeg har bestilt en tid til tidlig trivsel scanning  (d. 23. maj) så vi forhåbentlig kan se hjerteblink 

Vil jo gerne være mere sikker og så vi kan glæde os endnu mere 

Anmeld Citér

16. maj 2016

heidimor

hvor hyggeligt med alle de fine streger

jeg har prøvet at regne termin ud. Men forstår det simpelthen ikke

8 april er sidste menstruations første dag og jeg havde ÆL d. 24 april. Har en app der fortæller hvornår og der prøvede vi på dagen og dagene før og efter

Anmeld Citér

16. maj 2016

Marteris

http://www.nordica.org/beregn_termin

TILLYKKE 

Prøv dette link.

Som udgangspunkt regnes terminen udfra første dag i sidste mens, MEDMINDRE at du kender den præcise dag for din ægløsning 

Ægløsningsdagen vil være dag 2+0  

Da vores ægløsning kan komme før cyklusdag 14 eller efter er det bare mere præcist hvis vi kender selve dagen før ægløsningen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.