En smule bange måske..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.495 visninger
10 svar
1 synes godt om
1. maj 2016

Sedigfor

Håber i har en rigtig dejlig dag med det her vejr 

- Jeg skriver, da jeg sidst havde besøg af min sundhedsplejerske at min datters fod ( står rigtig meget skævt ) snart ville gå, selvom hendes fod er meget skæv når hun går. Også kan jeg ikke som mor lade vær med at tænke på min læges udtalelse om hendes fod. Han synes det var alt for meget til han vil lade vær med at gøre noget, så vi skal til Kolding børne afdeling her d 13 ( meeeget lang tid til ). Men så kommer mit spørgsmål om hun overhoved kommer til at gå inden hun har været der. Da der står i brevet at hun muligvis skal under kniven . Hun går rigtig flot med støtte når vi holder hende i hænderne, også om det ville gøre hun skal starte forfra igen med at gå? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2016

DortheL

Altså, træder hun skævt på foden, eller vender en fod ind- eller udad?

Anmeld Citér

1. maj 2016

Sedigfor

DortheL skriver:

Altså, træder hun skævt på foden, eller vender en fod ind- eller udad?

Udad.

Anmeld Citér

1. maj 2016

DortheL

Sedigfor skriver:

Udad.

Min drengs fødder vender indad, og har altid gjort det. Så meget at han spænder ben for sig selv dagligt. På sygehuset mente man, at det ville gå i sig selv inden 5-års alderen. Han bliver 7 til august, og intet er ændret. 

Nu skal vi endnu engang til læge om et par uger, i håb om, at det kan afhjælpes en smule. 

Anmeld Citér

1. maj 2016

Sedigfor

DortheL skriver:

Min drengs fødder vender indad, og har altid gjort det. Så meget at han spænder ben for sig selv dagligt. På sygehuset mente man, at det ville gå i sig selv inden 5-års alderen. Han bliver 7 til august, og intet er ændret. 

Nu skal vi endnu engang til læge om et par uger, i håb om, at det kan afhjælpes en smule. 

Nu er min datter også kun lidt over et år.

Anmeld Citér

2. maj 2016

Skouboe

DortheL skriver:

Har I prøvet en bandagist? Eller en fysioterapeut med speciale i børn? Man kan gøre rigtigt meget ved fodstillinger med øvelser, indlæg og de rigtige sko.

For min datter betød det en verden til forskel, hun spænder ikke længere ben for sig selv, og klager ikke længere over ondt i ben og hofter, efter at hun har fået nogle ordentlige sko, og nogle øvelser.

Anmeld Citér

2. maj 2016

Sedigfor

Skouboe skriver:

Har I prøvet en bandagist? Eller en fysioterapeut med speciale i børn? Man kan gøre rigtigt meget ved fodstillinger med øvelser, indlæg og de rigtige sko.

For min datter betød det en verden til forskel, hun spænder ikke længere ben for sig selv, og klager ikke længere over ondt i ben og hofter, efter at hun har fået nogle ordentlige sko, og nogle øvelser.

Nej har vi ikke, da min sundhedsplejerske sagde at man først kan gøre noget når hun går helt selv men vi skal på sygehuset her i næste uge.

Anmeld Citér

2. maj 2016

Soffy27

Min søns fødder gjorde det samme - han havde de der Chaplin-fødder.. Men da han begyndte at gå blev de roligt rettet ind.

Han bliver 2 år til sommer.

Anmeld Citér

2. maj 2016

Diosa85

Min søn er født med klumpfod og har derfor skinner der gør at hans fødder er blevet overkorigeret udad. (Pingvin fødder) Han får ingen problemer med at gå. 

Anmeld Citér

2. maj 2016

Sedigfor

Soffy27 skriver:

Min søns fødder gjorde det samme - han havde de der Chaplin-fødder.. Men da han begyndte at gå blev de roligt rettet ind.

Han bliver 2 år til sommer.

her er der ikke sket noget som helst :/. Det er dog kun den ene fod der gør det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.