ægløsning under menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
4 svar
1 synes godt om
29. april 2016

S.S.Robin

Godaften 

Jeg sidder og prøver at regne ud hvornår jeg sidst havde min ægløsning. Jeg har en meget uregelmæssig menstruation cyklus.

Og da Jeg sad og talte, kunne jeg se at jeg i følge mine menstruationer skulle have haft ægløsning imens jeg havde menstruation? (Den varede 21 dage) 

Også er det jeg tænker om det overhovedet er muligt? 

Håber der er nogen der kan hjælpe med at få lidt klarhed over det :p

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2016

MissTas

S.S.Robin skriver:

Godaften 

Jeg sidder og prøver at regne ud hvornår jeg sidst havde min ægløsning. Jeg har en meget uregelmæssig menstruation cyklus.

Og da Jeg sad og talte, kunne jeg se at jeg i følge mine menstruationer skulle have haft ægløsning imens jeg havde menstruation? (Den varede 21 dage) 

Også er det jeg tænker om det overhovedet er muligt? 

Håber der er nogen der kan hjælpe med at få lidt klarhed over det :p

Interessant den følger jeg lige med på. Har nemlig selv ureglmæssig mens og ifølge min sidste mens har jeg også haft ægløsning midt i det hele da jeg blødte sådan lidt on/off i 4 uger  

Anmeld Citér

30. april 2016

Abracadabra

Man kan ikke bruge de sædvanlige metoder, hvis cyklus er meget ustabil - det er slet ikke sikkert, at der overhovedet ER ægløsning. 

Drejer det sig om PCO eller lignende er det nok hensigtsmæssigt at kontakte lægen mhp. udredning for de uregelmæssige menstruationer. 

Anmeld Citér

30. april 2016

S.S.Robin

Abracadabra skriver:

Man kan ikke bruge de sædvanlige metoder, hvis cyklus er meget ustabil - det er slet ikke sikkert, at der overhovedet ER ægløsning. 

Drejer det sig om PCO eller lignende er det nok hensigtsmæssigt at kontakte lægen mhp. udredning for de uregelmæssige menstruationer. 

Hmm. Okay. Altså jeg er blevet testet for pco og pcos, jeg har ingen af delene. 

Men hvis det ikke er en ægløsning, hvorfor bløder man så? Jeg regner ikke med du har alle svarene men det undrer mig bare 

Anmeld Citér

30. april 2016

Dorthe1986

S.S.Robin skriver:

Hmm. Okay. Altså jeg er blevet testet for pco og pcos, jeg har ingen af delene. 

Men hvis det ikke er en ægløsning, hvorfor bløder man så? Jeg regner ikke med du har alle svarene men det undrer mig bare 

Uanset om du har ægløsning eller ej, så skal slimhinden i livmoderen udstødes og det gør den uanset æg eller ej. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.