Psoriasis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. april 2016

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg har været ved lægen i dag,da jeg har en masse små knopper på maven,brysterne og ryggen. Lægen mente,at det er psoriasis og har derfor sendt mig videre til en hudlæge.

Jeg er så ked af det, og en masse bekymringer fylder mine tanker... Bliver det værre? Kan man behandle det? Hvad siger hudlægen?

Er der nogen med sygdomme,som vil fortælle lidt om deres forløb?

På forhånd tak!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2016

Cirkus1900

Vent til dommen før du bliver alt for nervøs

jeg har lige været igennem et forløb hvor jeg fik lysbehandling i hovedbunden hver uge i 6 uger.

det dryssede og kløede meget inden og nu har det hjulpet.

nen der findes flere forskellige typer af psoriasis som jeg forstod det. Men de vil kunne guide dig bedst muligt

Anmeld Citér

29. april 2016

MinPrins

Rolig rolig, så forfærdeligt er det heller ikk at have psoriasis... Min mor og moster har det... De får creme for det, som de skal smørre på når de kommer... Det er forskelligt hvor voldsomt det er, og der er forskellige trickere til hvornår de kommer... F.eks. alkohol, mad og stress...

Anmeld Citér

29. april 2016

Anonym

Der er stor forskel på, hvilken grad psoriasis man har. Det meste kan behandles med creme eller gel (gel er min favorit, da den trænger hurtigt ind). Synes ikke du skal bekymre dig.. Start med en tur til lægen.. Det er ikke altid de praktiserende læger ved, hvad de taler om. Har engang fået at vide af egen læge, at jeg havde hudkræft. Da jeg så kom til speciallæge var der ingenting i det. 

Anmeld Citér

30. april 2016

Anonym

Med hensyn til creme vil jeg anbefale Ravnsborg som Jim lyngvild har lavet - når jeg smører på mit psoriasis så forsvinder det næsten det er bare en lille sidebemærkning

Anmeld Citér

30. april 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Slå kold vand i blodet vent til at høre hvad hudlægen siger.. Jeg har levet med psoarasis hele mit liv. 

Værst var det da jeg var yngre... Idag er det til at leve med.., det er i hovedbunden så jeg skal tænke over hvilke shampooer osv. Jeg bruger..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.