Termins liste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. april 2016

FrkLarsen

Hej piger 

Hvordan går det med jeres begyndende voksende maver? Er super spændte på at høre om i har haft gener under graviditeten indtil videre 

Jeg selv er 6+2 i dag, med termin d 21/12 indtil videre 

Velkommen til December gruppen alle sammen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2016

Temmelighemmeligmor

Halløjsa  Jeg tog testen tirsdag sidste uge, efter 2 ugers negativ tests. Så var den endelig positiv Og det er et totalt ønskebarn Jeg er 6+2 med forventet termin d.23/12 indtil videre 

Gener:

Det niver lidt i underlivet

MEGET ømme og spændte bryster(min mand er ellevild)

En meget svag kvalme, heldigvis er jeg meget ops på min kost, og ved lige hvad jeg skal have for at mindske kvalmen.

Jeg er førstegangsmor

Anmeld Citér

1. maj 2016

FrkLarsen

Temmelighemmeligmor skriver:

Halløjsa  Jeg tog testen tirsdag sidste uge, efter 2 ugers negativ tests. Så var den endelig positiv Og det er et totalt ønskebarn Jeg er 6+2 med forventet termin d.23/12 indtil videre 

Gener:

Det niver lidt i underlivet

MEGET ømme og spændte bryster(min mand er ellevild)

En meget svag kvalme, heldigvis er jeg meget ops på min kost, og ved lige hvad jeg skal have for at mindske kvalmen.

Jeg er førstegangsmor

Stort tillykke med de positive tests  

Det tyder på de samme gener som jeg gennemgår herhjemme, pyha, hvis ikke jeg spiser så er der kvalme i døgndrift, hvilket også betyder mad i døgndrift 

Kan mærke at mine tarme hader mig, jeg har aldrig spist mere end 1 rundstykke og aftensmad i løbet af dagen   (jo da jeg ventede nr 1) 

Anmeld Citér

1. maj 2016

Temmelighemmeligmor

FrkLarsen skriver:

Stort tillykke med de positive tests  

Det tyder på de samme gener som jeg gennemgår herhjemme, pyha, hvis ikke jeg spiser så er der kvalme i døgndrift, hvilket også betyder mad i døgndrift 

Kan mærke at mine tarme hader mig, jeg har aldrig spist mere end 1 rundstykke og aftensmad i løbet af dagen   (jo da jeg ventede nr 1) 

Mange tak og tillykke til dig 

Dejligt med en nr.2 

Det er ikke meget du spiser, jeg får alle mine måltider og mine mellemmåltider. Dog er jeg begyndt at fravælge noget pga lugten haha.. Men håber ikke at min kvalme bliver forværret, det kan jeg bestemt ikke holde til.

Anmeld Citér

12. maj 2016

soffekb

jeg har ind til videre termin 29/12  

jeg har ikke mange problmer har lidt kvalme om aften eller kun ømme bryster  og er mega træt ,men  sådan var det også  sidst jeg var gravid detter er min nr 2 så er spædene hvad en kommene store bror siger 

han er snart 4 år  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.