Tilmelding til Baboon City-udflugt den 15. november

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

FrkT

Tænker også vi måske skal udsætte det, og så finde en dag i det nye år, hvor vi måske er flere der kan?? Det er da klart sjovest hvis vi er en del....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Mira0911

FrkT skriver:

Tænker også vi måske skal udsætte det, og så finde en dag i det nye år, hvor vi måske er flere der kan?? Det er da klart sjovest hvis vi er en del....

Det ville nok være en idé.. Hvordan går det med dig?

Anmeld

12. november 2009

FrkT

MoarJ skriver:

Det ville nok være en idé.. Hvordan går det med dig?

Det går okay bortset fra at jeg har måtte melde mig syg i dag, har det møgskidt. Og så har vi lidt meget at se til for tiden. Men ellers går det fint.

Dig??

Anmeld

12. november 2009

Lone Jakobsen

FrkT skriver:

Det går okay bortset fra at jeg har måtte melde mig syg i dag, har det møgskidt. Og så har vi lidt meget at se til for tiden. Men ellers går det fint.

Dig??

hov skal lige være med her.....er det så aflyst?

Anmeld

12. november 2009

Mira0911

FrkT skriver:

Dig??

Skam også fint her.. Der er også meget sygdom for tiden...

Anmeld

12. november 2009

FrkT

nutche skriver:

hov skal lige være med her.....er det så aflyst?

Jamen det skal jo være en fælles beslutning. Men personligt tænker jeg at vi skal udsætte det til det nye år, når nu der er flere der ikke kan alligevel.

Anmeld

12. november 2009

LineD

FrkT skriver:

Jamen det skal jo være en fælles beslutning. Men personligt tænker jeg at vi skal udsætte det til det nye år, når nu der er flere der ikke kan alligevel.

Synes jeg ville være en god ide

Anmeld

12. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

så det er skubbet på ubestemt tid? eller hvordan?

Anmeld

12. november 2009

Lone Jakobsen

FrkT skriver:

jamen så lad os gøre det...havde ellers set frem til et par timers hygge

Anmeld

12. november 2009

Linea

Jeg har lige fået øje på denne tråd....jeg vil også  meget gerne med engang i det nye år. Synes det er dejligt, at der er nogle friske tøser, der sætter lidt gang i tingene. Kan desværre ikke på søndag, men det ser også ud til, at det måske er aflyst?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.