Mødregruppe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.783 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. september 2009

Mona22

Hej...

Jeg er førstegangsfdende og synes derfor jeg har en maaasse spøgsmål til alt muligt...

Hvornår begynder man i mødregrupper? Og hvordan kommer man i en?
Glæder mig sådan til at møde andre som står i samme dejlige situation som os.. Men har ikke hørt noget til hverken mødregruppe og fødselsforberedelser.
Nu er jeg så heller ikke så lang endnu, er lidt over halvvejs...

Men vil jo gerne vide hvordan og hvorledes...

Hvornår kom I i mødregruppe?? 

Knus den spændte..

20+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

Mira0911

Mona22 skriver:

Hej...

Jeg er førstegangsfdende og synes derfor jeg har en maaasse spøgsmål til alt muligt...

Glæder mig sådan til at møde andre som står i samme dejlige situation som os.. Men har ikke hørt noget til hverken mødregruppe og fødselsforberedelser.

Knus den spændte..

20+4

Du får tildelt en sundhedsplejerske... :O)
Hun kommer gerne et par dage efter du har født, og der bliver du tilbudt og komme i mødregruppe...

Fødsels - forberedelse, har din jordmoder ikke snakket om det til dig endnu?
Prøv at gå på det sygehus hjemmeside og tjek op hvad de har af forberedelser...

Anmeld

26. september 2009

Maise

Mona22 skriver:

Hej...

Knus den spændte..

20+4

Jeg går til gruppekonsultationer hos min jordemoder hvor vi har fødselsforberedelse. Hør din jordemoder om dette.

Anmeld

27. september 2009

Pige2009

Hej...

Knus den spændte..

20+4

Jeg har fået et papir af min jordemoder som jeg skal udfylde og aflevere i postkassen på jordemodercentret til sidste konsultation. Dette bliver automatisk sendt videre til sundhedsplejersken, som så inddeler i mødregrupper.

Mht. fødselsforberedelse skal du være hurtigt ude. Jeg har ikke fået plads på noget hold, da der var totalt overbooket inden jeg skulle føde. Jeg kunne få plads på et hold den 27-10, men da jeg har termin 10-10, er det så som så med behovet på det tidspunkt. Derfor vil jeg råde dig til hurtigst muligt at undersøge mulighederne for fødselsforberedelse hos din jordemoder

Knus Linda 38+1

Anmeld

27. september 2009

MorTilGustav

Man får ikke besøg af en sundhedsplejerske inden fødslen men først efter?

Anmeld

27. september 2009

Diana...

Jeg var i mødregruppe første gang da Lucas var 5 uger gammel og det var ved mit første besøg af SP hun spurgte og arrengeret (staves) det 

Anmeld

27. september 2009

MaleneGærup

Cecilia84 skriver:

Vi er blevet tilbud et sundhedplejeske møde inden fødslen, men ved det afhænger af hvilken kommune man bor i om man får det tilbudt....

Anmeld

27. september 2009

mor-til-vanessa

Cecilia84 skriver:

man kan godt få besøg inden fødslen, det kan du snakke med din jordemoder om. hun sagde til mig man godt kunne får en jm ud inden fødslen hvis man ville det. men spørg din jm

Anmeld

27. september 2009

Unalisa

Cecilia84 skriver:

det kan man godt nogen steder: min jordmoder spurgte mig om jeg var interesseret men; det var jeg ikke da jeg synes at der ikke er noget rigtigt man kan snakke med hende om; før baby er der: 

Anmeld

27. september 2009

mor-til-vanessa

Limya skriver:

det kan man godt nogen steder: min jordmoder spurgte mig om jeg var interesseret men; det var jeg ikke da jeg synes at der ikke er noget rigtigt man kan snakke med hende om; før baby er der: 

nej men hvis man går med en angst eller uro så er det jo rart nok man kan få talt ud om det med en jm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.